9. februára 2013

Pikoška

Píšem Vám rovno z DJ-ského pulta. Kamaráti robia koncert a ja som sa dala na dráhu DJ a zvukára :D ale nie... len som vypomohla a robím v pauzách a po koncerte rockotéku :D a snažím sa zvučiť spevy a tak...

Dnes ako som písala článok som hovorila, že sa chystám a odfotím teda svoj look :-)



Oči som si nalíčila ako v článku Keď sa mi nechce.. takže rozmazaná linka, špirála, upravené obočie a zvýraznené lícne kosti. K tomuto jednoduchému líčeniu som si dala krvavočervený rúž od Rimmel by Kate.

Tak pekný večer, snáď sa look páči :-)

 

5 komentárov:

  1. Inak ako tak v kľude na to pozerám, tak som to v tej rýchlosti napísala ako tatar... no nevadí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherná farba rúžu, škoda že mne také nejdu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)