21. februára 2013

Metallic eyes

AHOJTE!

Keďže sa balím domov, tak to bude dnes veľmi krátke. Ani neviem, čo by som k tomu dodala. Len asi toľko - zlato-bronzovo-hnedé tu ešte nebolo. Mne sa páčia kovové odtiene. Samozrejme, nie každému sadnú. Dokonca ja to na sebe ani nedokážem posúdiť. Zrkadlo mi väčšinou toho moc nepovie.
A v BA nechodím zmaľovaná... jedine k očiam by to šlo. Tak mi napadlo, že by som urobila kolekciu líčení pre rôzne farby dúhovky :-) a líčenie pod okuliare, na ktoré sa chystám 2 mesiace.




Tak sa majte zatiaľ pekne, ja prchám :-)


6 komentárov:

  1. Zajímavě sladěné :) Takové podzimní.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné líčenie. Žltú farbu nemám už dosť dlho vo svojej kozmetickej výbave. Mala by som to napraviť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi sa mi páči farba v záhybe :D

    http://nochokestroke.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jj, také jesenné :-) ale inak veľmi pekné

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)