9. februára 2013

Max Factor Vibrant Curve Effect

Nie, že by som bola veľkým zástancom leskov... ja totiž nenávidím ak sa mi vlasy lepia na pery. Mám doma "až" tri lesky na pery, medzi ne patrí aj tento od Max Factor.
Našťastie všetky lesky, čo mám, používam rada. Takže som teraz napovedala, že recenzia bude pozitívna :-) Osobne mi ani nevadia lepivé lesky, lebo niekedy lepivejšie znamená, že dlhšie vydrží na perách.



Obal je jednoduchý, aplikátor je klasický s tromi zárezmi, ktoré naberajú lepšie produkt. A aby som nezabudla mám odtieň Dominant. V balení vyzeral lesk strašne výrazne, ale v skutočnosti len podškrtne a zvýrazní prirodzenú pigmentáciu pier. Lesk nie je celkom číry, obsahuje úplne jemné až neviditeľné svetloodrážajúce čiastočky. Nie sú cítiť na perách.




Tento lesk práve nepatrí do kategórie lepivých, takže poteším dievčatá, ktoré práve túto vlastnosť moc nemusia. Príde mi veľmi prirodzený. Nevytvára na perách nejaký umelý efekt nafúknutých pier. Je na perách veľmi príjemný a vonia po melónoch. Nie som si istá, ale zdá sa mi, že nezáleží od odtieňa, všetky voňajú melónovo.


Pod týmto leskom netreba žiadny balzam ani nijakú hydratačnú pomôcku, lebo sám o sebe pery vôbec nevysušuje, práve naopak. A to sa mi naň páči. Niekedy, keď si natriem pusu niečim iným ako balzámom, cítim, že sa s nimi niečo deje. Buď sa vysušia, dokonca sa mi stalo, že som mala pery podráždené. U mňa sú pery samostatná kapitola.


A teraz v akcii :-) ... tie dokúsané pery si netreba všímať... pracovali nervy počas skúškového :-)


Toto je na prirodzenom dennom svetle

A s bleskom 

Ako som hovorila vyššie, lesk je na perách veľmi prirodzený. Čo sa týka výdrže je to taký priemer medzi leskami. Niečo zjete alebo sa párkrát napijete, alebo oblížete :-) a je fuč.

A ešte taká čerešnička na torte :D takto ma zmohli skúšky.... a ten rúž si dnes dám vonka :-) Strašne sa mi to páči :-) Akože ten rúž, nie ja na tej fotke :D


A čo Vy a lesky? Máte k nim lepší vzťah ako ja?

Prajem príjemnú sobotu :-) PS. Skúška mám zrobené, v pondelok nova do školy :D super nie?


5 komentárov:

  1. aká si tam zlatunká :-) ten rúž ti podľa mňa veľmi pristane. ja som kedysi fičala na leskoch,potom to bol rúž a na neho lesk a teraz som skôr na rúže. ale mám aj niekoľko leskov, zväčša vybrané k odtieňu rúžu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) no strašne strapatá som tam... snáď sa mi večer podarí nejaká pekná fotka.. chcela by som odfotiť celý xichtík, keď budem celá nalíčená a upravenejšia ako tu :D.... ja tiež teraz balzamy, rúže a lesky v lete :-)

      Odstrániť
  2. Ja ho mám tiež, len v inom odtieni a tá melónová vôňa je super, aj aplikátor sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja tiež nie som na lesky, ešte v lete ako tak. ale predvčerom som si jeden kúpila, až sa divím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Momentálne používam viac rúže ako lesky, ale tento je podľa mňa veľmi dobrý. Ja mám odtieň Majeste a tiež vonia po melóne. Síce mám pocit, že mne pery trochu vysušuje, ale nevadí mi to, takže celkovo lesk hodnotím kladne a kúpila by som si ho kľudne opäť. Len je ozaj dobré si tie lesky skúsiť lebo vo flakóniku vyzerajú také farebné, sýte a na perách sú skôr priesvitné s jemným nádychom do tej farby, ktorú vidíte voľným okom. A aby som nezabudla...ten červený rúž ti veľmi pristane a máš v ňom krásne pery.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)