20. februára 2013

Lipstick Tag

Na niekoľkých blogoch som videla tento tag a celkom sa mi zapáčil. Ja tagy síce nejako extra nerobím, ale nech.... zmena je život :-)

1. Máš radšej rúže, balzamy na pery alebo lesky?

To dosť záleží od situácie. Na bežné nosenie mám najradšej balzam a keď idem von alebo na nejakú akciu, použijem rúž. Lesky zase väčšinou nechávam na leto.


2. Koľko máš doma rúžov?

Mám ich 7, čo nie je nejako extra veľa, ale viac by som asi nevyužila. Z tých 7 je jeden matný v pere a jeden lipstain.



3. Koľko máš doma leskov na pery?

Len tri a každý má svoju osobitnú úlohu.




4. Ktorý kúsok z tvojej zbierky je tvoj najobľúbenejší? 

Z balzamov je teraz môje najobľúbenejšie Labelo Intensive Protection ( predtým to bola Neutrogena). Rúže jednoznačne Rimmel Lasting Finish by Kate a lesk od Max Factor Vibrant Curve Effect.

5. Skúšala si niekedy rúž v ceruzke? Ako sa ti pozdával? 

Nie, ale chcela by som. Možno časom vyskúšam :-)

6. Používaš kontúrovacie ceruzky na pery?

Kontúrku mám len jednu, kúpila som si ju pred Beániou s domnením, že to bude vyzerať lepšie ako bez nej :D.... celkom blbosť že.




7. Dostala si niekedy produkt na pery, ktorý si si natoľko obľúbila, že ho máš dodnes?

Toto fakt neviem, ale skôr nie. Ani si vlastne neviem predstaviť, že by mi napr. mamka kúpila k sviatku alebo len tak rúž na pery. 

8. Kedy si začala nosiť rúž/lesk? 

Lesky nosím už od základnej. Možno si niektoré z Vás pamätajú také roll-on blyšteky. 



A rúže nosím od gymnázia. Ale vtedy len rúže ladené do hneda. Teraz na vysokej nosím aj výrazné farby.

9. Vadí tvojmu partnerovi, keď máš niečo na ústach až tak veľmi, že sa s tebou nechce bozkávať? 

Nemám partnera, takže neviem :-) uvidíme...


10. Existuje farba, ktorú by si si nikdy nedala na pery? S výnimkou profesionálneho fotenia.

No určite by som si na seba nedala modrú, zelenú a čiernu ;-)

11. Aký je tvoj názor na červený rúž? 

Teraz je u mňa veľmi obľúbený a myslím, si že sadne každej žene. Len treba nájsť správny odtieň. Na perách vyzerá veľmi pekne... napísala by som sexy, ale to slovo fakt nemám rada.



:D čudná fotka... ale vážne k červenému rúžu nemusíte mať róbu a ísť na ples. Ja som mala rifle, mikinu a bola som na koncerte :-)


Dúfam, že tento tag urobí aj niektorá z Vás, čo si prečítala ten môj. Potom mi určite hoďte link, aby som si mohla kuk ten Váš :-)

Pekný deň!


8 komentárov:

  1. :) pekná zbierka. a s tým obrázkom blyšteka na pyštek si ma pobavila :D dávno som také nevidela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si na tie lesky spomenula, keď som ich videla kdesi na e-shope :D neuverila som, že sa ešte predávajú :-)

      Odstrániť
  2. Jaká si zlatá na tej fotke :) Ja mám produktov na pery strašne veľa, takže neviem, či by som sa na taký tag odhodlala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. k tym gulickovym balzamom - pamatam si ich velmi dobre, hlavne to, ako sa niekedy ta gulicka uvolnila a cela lepkava hmota vytiekla do tasky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. juuuj,ten guličkový lesk si pamätám :D ako malé sme si ich kupovali v potravinách :D
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. gulickovy bol asi u vsetkych taka prvotinka :) pamatam sa ako tam kamoska raz naliala med ked jej dosiel lesk...podla mna to je nechutne sladke :D
    Ela

    PS: na blogu este stale prebieha GA ak by nahodou :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)