19. februára 2013

Keď vlasy odmietajú poslúchať...

U mňa je to vlastne permanentná záležitosť :-) či už po umytí alebo počas dňa, alebo po divokom večeri. Rada by som Vám ukázala mojich troch pomocníkov, ktorí sú ľahko dostupní všade a neurobia v peňaženke prievan.


Rozmýšľam, čo skorej... ale asi bude najlepšie keď začneme umývaním. Teda lepšie povedané starostlivosťou po :-)


GLISS KUR ULTIMATE REPAIR OŠETRUJÚCA KÚRA NA ROZŠTIEPENÉ KONČEKY

Veľkú službu mi spravil po umytí, kedy som si túto emulziu jemne vtrela do vlasov. Teraz ju už nemám, lebo používam oleje, ale skorejky som si vedela kúpiť túto kúru niekoľkokrát za sebou.
Urobí podobnú službu ako olej, len viem, že niktoré babule nemajú rady oleje a boja sa ich používať kvôli mastnote. Môžem vás ubezpečiť, že touto emulziou sa to nestane. Jednak je to samý silikón a neobsahuje žiadny olej, ale obsahuje keratín, ktorý teraz vo vlasovej kozmetike fičí :-)
Oleje majú však lepšiu vyživovaciu schopnosť, lebo sa dostane do vlasového vlákna. Zatiaľ čo silikón len vlas obalí. No pokiaľ trpíte zlým rozčesávaním a nebojíte sa tej silikónovej bomby, tak nie je o čom. Hrebeň alebo kefa potom po vlasoch pekne kĺže.
Či sa mi neštiepeli končeky Vám povedať neviem, keďže končeky zacelia len nožničky :-), ale vďaka tomu lepšiemu rozčesávaniu predchádzate zbytočným vlasovým "stratám".
Má zvláštnu vôňu ani neviem k čomu by som ju prirovnala. Ale asi jedinou nevýhodou je naprd obal. Na konci tuby je pumpička, ktorá sama o sebe nie je taká zlá, ale keď už sa dostanete nakoniec, len s veľkou námahou vytlačíte posledné zbytky emulzie. Najlepšie je obal rozstrihnúť.


GLISS KUR OIL NUTRITIVE EXPRESNÝ REGENERAČNÝ KONDICIONÉR

Sprej stále mám a používam ho najmä, ak idem rozčesávať po celodennom nosení rozpustených vlasov. Samozrejme sa dá použiť kedykoľvek - počas dňa, po umytí, pred umytím. Vlastne ako aj tá emulzia.
So sprejom treba narábať opatrnejšie, lebo obsahuje 7 olej (aj silikón) a tekutý keratín. Pokiaľ to s ním preženiete, vlasy Vám ľahko zamastí. Sprej pred použitím treba dobre pretrepať, aby sa spojili všetky zložky. Vonia sladko ako po cukríkoch, preto je niekedy príjemné si vlasy len tak osviežiť počas náročného dňa.
Mne teda veľmi pomáha pri rozčesávaní dredov, ktoré mám takmer vždy, keď nosím rozpustené vlasy. Najlepšie sa rozčesávajú ak ich po nastriekaní necháte obschnúť :-) Dávajte pozor na podlahy.... čertvosky po ňom kĺžu :D


GLISS KUR LIQUID SILK KÚRA REGENERÁCIA + LESK
Tento sprej ako jediný predstaviteľ dnešnej trojky neobsahuje silikóny. Je určený skôr na finálnu úpravu vlasov - dodanie lesku účesu. Obsahuje olej a tekutý keratín. Treba spomenúť, že sa tam nachádza alkohol. Dosť zvláštne, ale alkohol sa rýchlo vyparí z vlasov a vytvorí na vlasoch lesklý film. Taktiež je ho nutné pretrepať, lebo sprej je dvojzložkový.
Vonia ako všetky produkty z tejto hodvábnej rady, často ho používam hlavne po prehýrenej noci, keď mám vlasy zasmradené od cigaretového dymu.



To by asi bolo všetko k týmto trom veciam, čo mi uľahčujú život...  určitým spôsobom :-)
Tak sa majte pekne a keby ste mali nejaké otázky, tak sa pýtajte ;-)


2 komentáre:

  1. Glisskur jsem dříve používala. Měli jednu řadu repair produktů a už je nevyrábí a tak jsem přesedlala na jiné značky a používám spíše oleje :) Tuhle řadu jsem nezkoušela. Děkuji za typ ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)