6. februára 2013

Keď sa mi nechce...

..väčšinou to riešim tak, že sa proste nenalíčim :D Ale ja si vždy poviem, preboha aspoň to obočie dám dokopy... a dobre, tak na seba dám aj make-up.
To sú scenáre, ktoré sa v mojej hlave odohrávajú buď v lenivosti za 100 bodov alebo keď nie je čas.

Tak mi napadlo sa s Vami podeliť o rýchlolíčenie, ktoré nosím v podstate stále: do školy, von (z toho vyplýva že som permanentne lenivá.. snáď nie).
Je to jednoduché, rýchle, hodí sa ku všetkému na akúkoľvek príležitosť.




Najprv vyplním obočie tieňom - používam Brow Kit od Gosh. Potom čiernou ceruzkou napr. kajalkou urobím vonkajšiu linku zhruba do jednej tretiny oka. A linku na pohyblivom viečku. Potom zoberiem štetec s pevnejšími štetinami alebo môže by ťaj smudger s penovým aplikátorom a rozmažem linku dostratena, aby nepôsobila tak tvrdo na očiach. Zakončím to len špirálou a hotovo :-)

Druhý variant je tiež veľmi jednoduchý :-) myslím, že ani nepotrebuje komentár.

Čo sa týka tváre používam make-up a takmer vždy bronzer, s ktorým si zvýrazňujem kontúry tváre - hlavne lícne kosti.
K týmto dvom prevedeniam sa veľmi hodí výrazný rúž ( už viem ako sa namaľujem v sobotu na koncert), takže myslím, že nie je čo skaziť :-)



Inak ak Vám dojde cerzuka na oči ako mne, nemilosrdne ju dáko rozpitvajte, lebo ešte sa tam čosi snaží schovať :-) Neviem ako na iných ceruzkách, ale na mojej od Bourjois išiel vrchný diel v pohode dolu a aj naspäť. 

Krásny večer!


3 komentáre:

  1. Pri prečítaní tvojho príspevku som sa zamyslela a zistila, že ja som už doslova roky nebola vonku nenalíčená. Make-up, špirála, líčka, lesk/rúž...to je minimum, väčšinou toho používam omnoho viac. Mám rada líčenie, ktoré je na tvojich fotkách. Človek ním nič nepokazí a je pekne upravený :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné. Bohatě stačí nic extra tohle se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hej hej :-) všetky tie farebné očiská tu na blogu na mne vo skutočnosti neuvidíte.. naposledy na helloween som mala čierne dymové oči :-) od vtedy nič také výrazné alebo extravagantné :-) ono aj ten výraznú rúž + linka je pre niekoho už veľa :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)