12. februára 2013

Gosh Velvet Touch Foundation Primer

Ahojte! :-)

Po Novom Roku mi prišiel balíček od Gosh a bola tam aj báza pod make-up. Otestované mám dôkladne, tak prišiel čas sa na ňu pozrieť aj s Vami.

Oficiálny popis:
Podklad pod každý make-up - bezfarebný prípravok s pokrokovým zložením pre vyplnenie mimických liniek a pórov. Vytvára matný, rovnovážny a hladký povrch pleti, čím uľahčuje rovnomerné nanesenie make-upu. Aplikuje sa na čistú pleť po nanesení denného krému. Obsahuje aloe vera, je neparfumovaný a bez konzervačných látok.




Čo na to ja?
Obal je plastový s pumpičkou, ktorá je presná. Dá Vám toľko produktu, koľko potrebujete :-)
Čo sa týka samotného produktu - je silikónovej konzistencie, bez farby aj vône, takže sa hodí aj pre citlivú pleť. Po nanesení je pleť zamatovo jemná, matná a báza vyplní póry a jemné linky. Odporúčam ju aj pre mastnú pleť - napriek tomu "šmykľavejšiemu" pocitu na tvári, je pleť bez lesku.



Báza predchádza vzniku máp a suchších miest. Aplikácia make-up s touto bázou je jednoduchšia ako bez nej. Make-up priľne k pleti, takže aj dlhšie vydrží. S touto kombináciou mi vydržali dlhšie dokonca aj líčka aj bronzer.
A vďaka výťažkom z Aloe vera pleť upokojuje.

Vtedy mi padol veľmi vhod, lebo som premýšľala nad kúpou bázy. Preto ďakujem Gosh Cosmetics za poskytnutie výrobku.
Naviac na pleťovú líniu a podkladové bázy platí do konca februára zľava 25% vo všetkých parfumériách Fann. Tak ešte využite akciu :-)
Používate podkladové bázy (pod make-up, očné tiene, rúž..)? Ktorý je Váš najobľúbenejší?


Krásny zbytok dňa!


2 komentáre:

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)