26. februára 2013

Dermacol Caviar Long Stay make-up & corrector

AHOJTE!


Asi po mesiaci testovania make-upu som sa rozhodla urobiť recenziu na tento make-up od Dermacol. Tak dúfam, že bude nápomocný.



Tak najprv by som prihodila oficiálny popis a potom pôjdeme rad radom s mojimi dojmami.

Spája zdokonaľujúci korektor a dlhotrvajúci make-up vo vysoko účinnom prípravku na profesionálnej úrovni. Zdokonaľujúci korektor prejasní partie okolo očí a zároveň zakryje farebné nedostatky pleti. Spevňujúci make-up s kaviárom, ktorý povzbudzuje a vyhladzuje pleť, má ľahkú, zamatovú konzistenciu a dlhodobú kryciu schopnosť. Hĺbkovo hydratuje pleť, vyživuje ju a chráni počas celého dňa. Korektor spoločne s make-upom dodá pleti energiu, farebne ju zjednotí, rozjasní a zanechá zamatový vzhľad bez vrások. 

Make-up má pekný obal, ktorý bohužiaľ nie je sklený. Asi najväčšou nevýhodou považujem absenciu pumpičky. Naberá sa špachtličkou a nechcem vedieť, čo budem robiť keď prídem na dno. I keď sa to opticky nezdá, make-up má štandardných 30 ml.



Mám odtieň 1 Pale, ktorý je najbledší. Má ružový podtón. Ja som zistila, že mi sedia make-up aj s ružovým aj s malinko žltým podtónom. K dispozícii sú dohromady 4 odtiene. Obávam sa, že aj jednotka bude pre tie najbledšie typy pritmavá. Vôňa je.... zvláštna, vážne taká kaviárová...neviem to lepšie popísať :D Ale niekomu tá vôňa môže prekážať.Už z obrázka je vidno, že okrem make-upu v obale nájdete aj korektor. S make-upom sa veľmi dobre dopĺňajú a môžem s kľudným svedomím povedať, že táto dvojka zakryje všetko

Konzistencia make-up je hutnejšia, ale nie mastná. Ja som zvyknutá skorej na tekutejšie make-upy, ale tak nie je to zlé.
Nanášať treba čo najrýchlejšie, lebo po chvíli make-up na vzduchu akoby ešte viac zhutnie. Najlepšie sa tento make-up nanáša prstami. 


Krytie je stredné až vyššie. Vážne tvár budete mať ako porcelánová bábika. Make-up je určený pre všetky typy pleti. Je tu však jedno ale... prínosnejší bude pre mastnejšie typy, ja s mojou normálnou až suchou som si po niekoľkých hodinách (4h) všimla, že sa na tých suchších miestach trochu zhlukuje. No nič mimoriadne. Tým asi zatracujem hĺbkovú hydratáciu pleti v oficiálnom popise.
Okrem krycích schopností treba spomenúť, že make-up nezvýrazňuje šupinky ( len mne po nejakej dobe trocha), nezalieta zbytočne do pórov a vrások a výdrž je úctyhodná. Ráno sa vyrichtujete a večer máte stále čo odličovať.


Výsledný finish je matný, nevytvára masku na tvári a na fotkách vyzerá úplne skvelo aj bez retuše :-) Foto make-upu v akcii si môžte pozrieť v Lipstick tag.



+ krycia schopnosť, výdrž, vhodný pre mastnejšiu pleť
- obal bez pumpičky, vôňa, nízky výber odtieňov


Možno by som dodala len, že tento make-up je ľahším a nemaskoidným bratom Dermacol makeup cover :-)



Máte skúsenosti s make-upmi od Dermacol?

Krásny deň!


9 komentárov:

  1. tento make up som mala a bol vynikajuci, krycia schopnost na 1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mám na neho kupón do DM. Nevedela som sa rozhodnúť, veľa recenziíí bolo pre, aj proti, ale asi si ma presvedčila, že za polovičnú cenu sa predsa asi len oplatí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ho tiež kupovala v zľave, ale neľutujem :-) len sa trochu bojím potom toho dolovania :-/

      Odstrániť
  3. Pre mna je to jeden z najhorsich make upov, ake poznam. Ano, vyborne kryje, ten korektor je vynikajuci a spotrebovala som ho na rozdiel od make upu do tla, ale samotny make up je pre mna neskutocne suchy, vytvara maskovity efekt a este jedna vec - on do vrasok nezalieza, on ich dokonale zvyraznuje (vdaka tej suchosti a matnemu efektu).
    Ale zeny, ktore maju mastnejsiu plet, potrebuju silne krytie a nemaju mimicke vrasky, nim mozu byt nadsene.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej je suchší to je pravda, vhodnejší pre mastnejšiu pleť.. ale zase som nemala problém s tým zvýrazňovaním... ja si teda dávam bázu pod make-up tak, možno to bude aj tým...

      Odstrániť
  4. Ja ho mám tiež a mne tá vôňa príde úplne strašná! :D Hlavne korektor! Ale líčila som s ním už viacej žien a niektoré dokonca hovorili, ako ten makeup pekne vonia... tak neviem :D A tiež neviem, ako ho budem potom vyberať, keď ho už bude menej..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja zas žiadnu vôňu necítim:D...teda mám len vzorku a som z neho celkom nadšená, tak zvažujem kúpu....myslím, že s tebou vo všetkom súhlasím...a je fakt taký čudný akoby suchý:) ale do vrások mi nezalieza ani do pórov... aj keď bázu nemám

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D no vidno, že každý vôňu vníma úplne inak.. niekomu príde strašná a mne zase taká zvláštna, ale už ju ani nevnímam :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)