17. februára 2013

Čierno-čierny tieň

Veľakrát som čítala ako niektoré babule spomínali, že ich čierny tieň či už v palete alebo tak samostatne, je veľmi málo pigmentovaný.

Pre mňa je čierny tieň nutnosťou. Používam ich namiesto ceruzky na oči, na vytvorenie dymového líčenia alebo len na zvýraznenie hĺbky oka.
Konkrétne sa budeme "rozprávať" o tiene od značky Catrice. Catrice, ako už všetci dobre vieme :-), nájdeme vo všetkých DM-kách. Za povšimnutie tiež stojí aj to, že kvalita mono tieňov od tejto značky prevyšuje kvalitu paletiek.


Je to odtieň 140 The Captain Of The Black Pearl. Obal má pekný čistý dizajn z tvrdého plastu. Pekný prestáva byť hneď ako sa poškriabe alebo sa Vám zlomí zobáčik, ktorým zacvaknete viečko. Dajme tomu, že toto sú všetko len malicherné drobnosti.

Čo sa týka kvality tieňa:
má jemnú štruktúru, nie maslovitú ( aspoň tento čierny, keď som skúšala iné, boli mäkšie), docela dosť práši, ale je výborne pigmentovaný.
Obsahuje trblietky. Nevyskytujú sa v takom hojnom množstve, sú pomerne veľké, takže časom opadnú, alebo počas líčenia a blendovania sa jednoducho na to oko nedostanú. V tomto prípade sú trblietky takmer zanedbateľné.


Keďže je výborne pigmentový, stačí ho nanášať na oko v menších množstvách. Dobre sa s ním pracuje a znáša sa s inými tieňmi :-) takže dymové líčenie zvláda.
Treba dávať pozor pri nanášaní, lebo "vďaka" prášivosti sa dostáva pod oko - pandí efekt :-)
Výdrž je priemerná, záleží od typu pleti. Rozhodne s bázou môžete počítať, že ostane na svojom mieste.

A takto vyzerá na ruke po rozotrení :-)


Tak pokiaľ ešte hľadáte čierny tieň v slušnom pomere kvalita-cena, tak myslím, že kúpu nebudete ľutovať.

Aké sú Vaše najobľúbenejšie očné tiene drogériových značiek?

Krásny večer :-)


8 komentárov:

  1. Takze prasi? Aha, takze tym je to vybavene, ak nieco netolerujem, je to prasivost pri ocnych tienoch, proste mi to strasne vadi. Vid moja posledna recenzia na Catrice paletku. Inak skoda, lebo odtiene maju v ponuke pekne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej bohužiaľ :-/ ja mu to tolerujem, lebo je zase pekne pigmentovaný :-)

      Odstrániť
  2. Tiež ho mám, mne sa tam strašne páčili tie trblietky, ale ako píšeš, nie sú na oku vidieť :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ho zase kupovala v domnení, že bude viac matný :-) a tak nakoniec v podstate aj je.

      Odstrániť
  3. Mám od Catrice dvoje stíny v pudrových barvách a jsem s nimi spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa od nich najviac páčia tie úplne matné tiene :-)

      Odstrániť
  4. ja mám najčiernejší tieň z paletky 4eyes od pupy. z drogérkových mám rada mono taupe tieň od essence. inak nejak nenakupujem, radšej mám palety :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež už nekupujem tiene odkedy mám paletu :-) tam je fakt všetko... vlastne okrem červenej, tá mi dosť chýba..

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)