29. januára 2013

Výtvory...

Dlho tu nič nebolo, čo sa týka farbičiek :-) Tak dnes pridám hneď tri líčenia očí, ktoré vznikli v podstate nedávno.
Chcela som najprv, že každé dám do jedného príspevku, ale čo... aspoň budem viac tvoriť :-)


Tak dúfam, že sa bude páčiť ;-)








No a na tom poslednom som musela upraviť kontrast a sýtosť farieb inak by to tak pekne nevyniklo... Je to strašne vidieť na tej fotke :D ale myslím, že prevedenie toho líčenia to nejako neovplyvnilo.
Každopádne nemám peniaze na nejaký lepší fotoaparát, možno časom :-) ale myslím, že zatiaľ stačí aj toto :-)

Pekný večer!


18 komentárov:

  1. náhodou, ak to máš fotené kompaktom, tak máš fakt dobrý kompakt:))Ja som si upravenia kontrastu ani nevšimla, kým som si to neprečítala a posledné je naozaj krásne:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neuveríš, ale fotím všetko mobilom :D

      Odstrániť
    2. mobilom? tak to klobuk dole, moj kompakt velmi zavidi tvojmu mobilu :)aj mne sa najviac paci to posledne,ale su krasne vsetky :)

      Odstrániť
    3. hej všetko fotím mobilom.. foťák síce mám, ale je nepoužiteľný keď je tma... a väčšinou na blog mám čas až večer.. akože tiež to nie je žiadna sláva z 10 sú použiteľné tak tri fotky :-)

      Odstrániť
    4. no a celú tvár zase mobilom nevyfotím... tak kompletky líčenia budem dávať až keď budem mať normálny foťák...a to tak skoro nebude :D

      Odstrániť
    5. Adrika, krásne si to napísala, veru aj môj kompakt závidí tvojmu mobilu a pomaly mám pocit, že aj naša zrkadlovka:)))Prosto, keď je večer už tma, tak sa mi nepodarí nafotiť nič. A mne sa aj tak viac páčia fotky jedného oka, tam je to vždy všetko lepšie vidieť ako v celej foto tváre, takže tešíme sa na ďalšie líčenia odfotené mobilom:)

      Odstrániť
  2. Každým líčením sa zlepšuješ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To druhé líčenie sa mi páči najviac. Podarila sa ti krásna linka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem pekne inak linka je tá od Miss Sporty ;-)

      Odstrániť
  4. Pekne, pacia sa mi vsetky, ale najviac 1 a 3.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) máš pravdu tá dvojka je bez nápadu :D

      Odstrániť
  5. krásne...linka od Miss Sporty? tekutá? aj ja mám, ale som s ňou hrozne nespokojná...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nedávno som robila na ňu recenziu :-) je vo fixke a veľmi sa mi páči, lebo je presná a vydrží fakt celý deň ako pribitá :-) pokiaľ neplačeš no :D

      Odstrániť
  6. tak toto je super. veľmi sa ti vydarilo každe jedno líčenie ... wow
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne, trblietavé. je super vidieť to aj takto pokope :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)