4. januára 2013

Úprava obočia

AHOJTE!

Tak dnes to bude príspevok, ktorý trochu venujem úprave obočia. Možno by som začala nejakými základmi.
Niektoré dievčatá majú svoj prirodzený tvar obočia veľmi pekný a vážne im stačí vytrhať pár chĺpkov pod klembou. Také ako ja sa musíme pasovať so zvláštnym tvarom. Moje obočie prešlo dlhú cestu :D a ani teraz s ním nie som úplne spokojná. To viete čítať iné blogy, to normálne podporuje sebakritickosť. Ale my dievčatá hádam nie sme nikdy spokojné :-)
Podľa mňa obočie vylepší celkový dojem tváre. Skúste sa upraviť, dajte si make-up, učešte sa, ale obočie nechajte mesiac zarostnúť a uvidíte ten rozdiel.




Obrázok som si požičala narýchlo z netu a bude veľkou pomôckou.
Keď si zoberiete akýkoľvek dlhý rovný tenký predmet ( ceruzku) a presne si ho priložíte k tvári ako tuná na obrázku, uvidíte ako ste na tom :-) Samozrejme nemusí to sedieť, ale to postupne sa budem snažiť objasniť.
Každý parameter sa dá ovplyvniť a častokrát nesprávnym upravovaním obočia. Niektoré dievčatá však majú kratšie alebo rovnejšie obočie odjakživa. Ale mladé baby, ktoré len s úpravou začínajú a majú rovnejšie obočie mali by sa držať čísla 2. Je to miesto, kde klemba vyzerá najprirodzenejšie. Pokiaľ by bola klemba presne v strede oka, vyzerali by ste stále udivene a prekvapene :D Pokiaľ si fakt neviete rady, tak odporúčam nejakú šikovnú kozmetičku ;-)

Ďalším pravidlom je, že by sa chĺpky nemali trhať zvrchu. Jednoducho by sa mal kopírovať prirodzený tvar a netvarovať si ho podľa toho, čo sa teraz nosí. Ja som skorej urobila chybu a trhala bárjako. Ale mňa to vtedy nikto nenaučil :D
Ak máte dlhšie chĺpky nie je problém ich skrátiť/zastrihnúť manikúrovými nožničkami. Stačí si obočie vyčesať dohora a všetky chĺpky, ktoré vyčnievajú šmik-šmik.

Existuje veľa techník ako upravovať obočie. Ja preferujem klasicky pinzetou, no v kozmetických salónoch upravujú aj voskom. Kdesi na nete som dávno videla jednu zaujímavú techniku, keď si vytrháte obočie lne za pomoci obyčajnej nitky. Volá sa to "eyebrow threading" a je to metóda blízkeho východu. Pokiaľ máte odvahu a šikovné ruky na youtube nájdete mnoho tutoriálov. Ja som však na to odvahu nikdy nenabrala, lebo s mojou šikovnosťou by som si odšmikla pol obočia.
Ale pozor po nadmernom vytrhávaní obočia už nemusí byť také pekné husté ako predtým.

Ty brďo už moc píšem....no ešte k tomu zvýrazneniu. 
Niektoré dievčatá majú veľmi svetlé a riedke obočia a musia si ho dokresľovať/ zvýrazňovať. Ja som tomuto prišla na chuť až keď som si založila blog. Predtým som sa cítila zvláštne so zvýrazneným obočím. No teraz je to alfa a omega celkovej mojej úpravy.
Na zvýraznenie obočia sa dá použiť ceruzka, tieň alebo farba na obočie. Tie z Vás, čo mali trochu smoly obočie im vypadalo alebo si ho príliš vytrhali a už nedorástlo, tak pomôže dotetovanie. Určite si tú prázdnu plochu nedokresľujte ceruzkou že urobíte oblúčik, veľakrát to vyzerá viac komicky ako esteticky.
Tetovanie je záležitosťou celoživotnou, no postupne farba bledne, takže je potrebné po niekoľkých rokoch znova dať pretetovať a to lezie do peňazí.
Ja mám skúsenosti s ceruzkou a tieňom, no odkedy mám brow kit, tak ho nedám z ruky :-) Obočie s ním je prirodzenejšie a mäkšie.

S obočím som ešte neskončila :-) Nabudúce bude ďalší príspevok venovaný tejto téme aj s fotografiami, teraz to bolo viac-menej samé teoretizovanie ;-)
Tak zatiaľ pekný večer :-)


4 komentáre:

  1. Obocie je zaklad...neskutocne, ako uprava obocia dokaze zmenit vyraz celej tvare.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no... za mladi som bola hlúpa a teraz už nikdy nebudem mať poriadne obočie. navyše mi teraz akosi zredlo alebo čo, moje chlpky obočia sú príliš hrubé a tvrdé, nejde to ani poriadne upraviť, tak si to najnovšie strihám, aby sa to dalo lepšie dokresliť. no katastrofa. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa páči tvoje obočko :-) Aj ja mám hrubé chĺpky a niektoré keď vyčnievajú alebo sú rušivé tak ich vytrhám :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)