28. januára 2013

Štetce na make-up

AHOJTE!

Včera som nejako rozmýšľala, že by som si mohla všetky svoje štetce dať do nejakej nádobky, kde budú pokope. Pred tým som ich mala všade možne :D

Síce to nie je nič extra, ale účel plní :-)



Väčšina z nich je zo setu Bamboo od Zoevy, ale nájdu sa tam aj dva od Gosh, jeden od Manhattan, dva od Catrice, jeden od Elf a pár nejakých no name.

Dnes som sa rozhodla porovnať 4 štetce, ktoré sú určené na tekutý make-up.


Každý štetec má iný tvar inú hustotu štetín a inú kvalitu štetín ( okrem tých dvoch od Zoevy).

Začnem teda... hmm... poďme teda podľa fotky - zľava :-) Najprv ich charakterizujem a potom urobím záver.

1. Gosh Foundation Brush Duo Hypoallergenic

Vegan štetec vhodný na aplikáciu rôznych druhov make-upu. Ja ho používam len na tekutý, lebo iný ani nemám :-) Nylonové štetiny sú veľmi jemné, husté, neabsorbujú zbytočné množstvo make-upu a nevypadávajú.
Svojim tvarom je šikovný hlavne na veľké plochy tváre, make-up rozotrie rovnomerne a nerobí také tie čiary po tvári. Ale to závisí aj od make-upu, aký máte. 


2. Zoeva Bamboo Buffer

Zoeva štetce boli súčasťou Bamboo setu. A poviem Vám, že tento a ešte crease štetec mi urobili najväčšiu radosť.
Štetec je navrhnutý tak, aby ste make-up najprv vklepali a potom krúživými pohybmi zapracovali do pleti. Vďaka tejto technike sa make-up dá veľmi dobre vrstviť a vytvoríte tak celkom veľké krytie. Tieto štetce sú tiež vegan - vyrobené z taklonových vlákien, ktoré držia ako pribité.
Buffer je veľmi hustý a jemný, taktiež vhodnejší na veľké plochy (líca, brada, čelo). Vďaka tomu, že make-up aplikujete v podstate tou vrchnou plochou, nežerie toľko make-upu, ako keby ste robili tie klasické "natieracie" pohyby plochým štetcom :-)


3. Zoeva Bamboo Foundation

Popis platí podobne ako u Buffera. Len je plochý, menší a menej hustý. Vďaka svojmu tvaru, šikovne rozotiera make-up okolo nosa a pod oči. Jednoducho sa s ním pracuje detailnejšie.
Nerobí nerobí čiary po tvári, ale zdá sa mi, že má tendenciu absorbovať trochu viac make-upu ako je treba. Ale vo všeobecnosti je veľmi dobrý. Taktiež štetinky nevypadávajú.


4. Elf Stippling Brush

Tento štetec je najdlhší a podľa mňa aj najnekvalitnejší zo všetkých. Bol to môj prvý na tekutý make-up, no putoval k mamke. A prečo tento názor?
Problém vidím v štetinách. Sú príliš riedke, no zároveň hrubé na ten spôsob nanášania - vklepaním produktu do pleti. Pri pokusoch vklepať make-up sa mi len "rozlígal" po tvári. Nehovorím, že sa s ním nedá ten make-up naniesť, ale s týmto to trvá najdlhšie. Keďže je riedky, je potrebné sa trochu s ním vyhrať, aby bol make-up rovnomerne nanesený. Naviac dosť žerie aj produkt.
Naviac sa mi zhruba po troch mesiacoch kovová časť oddelila od tej drevenej :-)

Suma sumárum:
1. Zoeva Bamboo Buffer - pre výsledný efekt a schopnosti ľahkého vrstvenia
2. Gosh - prirodzený finish, ľahká manipulácia
3. Zoeva Bamboo Foundation - to isté ako Gosh, ako mínus - absorbovanie make-upu
4. Elf - posledné miesto za najťažšiu aplikáciu a nekvalitu použitých materiálov

Dúfam, že Vám bol tento článok troška nápomocný. Ja som až časom zistila, že na štetce sa oplatí investovať. Už len kvôli tomu, že je to dlhodobá záležitosť, s ktorými pracujete každý deň. 

Aké štetce používate a sú Vaše obľúbené?

Pekný večer :-)


8 komentárov:

  1. Aj ja zisťujem, že do štetcov by som mala investovať viac lebo pri nich väčšinou platí čím drahší, tým kvalitnejší. Nehovorím, že vždy, ale skoro vždy je to tak. Už som sa parkrát popálila, že waaaaw super cena a štetce boli...,no nebudem nadávať. Takže už sa nenechám zlákať akciami, hlavne na nete a budem k výberu štetcov pristupovať s väčšou rozvahou a s rozumom. A hlavne vyberať kvalitné, overené značky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že z tých dostupných u nás patrí medzi top Zoeva ;-)

      Odstrániť
  2. Ja som bola tiež sklamaná z Elf-ovských štetcov... tiež sa mi kovová časť oddelila od rúčky, ale už po dvoch týždňoch ... :/ a to som ho nestihla ani oprať...never again

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám od elf ešte malý kabuki a ten je doela fajn :-) ale inak ten Stipple brush je celkom katastrofa :D

      Odstrániť
  3. Ja používam na makeup Buffer od ELF z rady Studio. S tým som veľmi spokojná, pretože má husté štetinky. Predtým som mala plochý od ELF, tiež z rady Studio, ale ten bol dosť malý a nanášanie dlho trvalo. Inak túto sadu od Zoevy mám tiež a Buffer je aj tam dobrý, ale trochu redší ako u ELF. A k tomu Stipplingu - úplne verím tvojmu popisu, vyzerá stráášne riedko :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U Elf je zvykom, že niektoré veci majú dobré a niektoré horšie.. dokonca aj rovnaké produkty sa líšia svojou kvalitou :-) a to by málo kto čakal... u niektorej holky som videla, že mala 2 tie isté rúže, ale líšili sa farbou aj keď odtieň bol v popise úplne rovnaký :D

      Odstrániť
  4. Ja mam sadu bamboo uz skoro dva roky a je to TOP. Buffer je moj naj stetec na makeup a vlastne som si sadu kupovala kvoli nemu. Pouzivam jo kazdy den a je stale ako novy.
    Stipling mam od gosh, najprv spokojnost ale casom zacal pustat tolko ciernych chlpkov ze uz sa to nedalo vydrzat a uz mi viac menej iba skrasluje nadobku s ostatnymi stetcami....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím buffer je super :-) od Gosh mám okrem štetca na make-up aj na očné tiene, ten okrúhly. A práve ten na oči občas vie pĺznuť, ale nič hrozné zatiaľ.

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)