26. januára 2013

Miss Sporty... prečo nie?

Aj keď Miss Sporty neobľubujem, ale vždy aj u tých menej obľúbených značkách sa nájdu výnimky. Konkrétne sa  budem venovať dvom výrobkom, ktoré podľa mňa za tú cenu nie sú vôbec na zahodenie.

1.So Matte Perfect Stay Pressed Powder
2. Cat's Eyes Liner

Obidva výrobky som kúpila naslepo v domnení okay vyskúšam, uvidím... A celkom sa pošťastilo. Myslím, že v tej cenovej kategórii sú tieto dva výrobky veľmi dobré.


1. So Matte Perfect Stay Pressed Powder

Klasický lisovaný púder. Kúpila som ho strašne dávno, potom som ho prestala používať a teraz som doň spadla zase. Je určený pre mastnú a lesknúcu sa pleť. Neuveríte, ale tento púder pre mastnú pleť nie je. Ale rozhodne sadne normálnej až suchšej pleti. Schopnosť matovať tvár je otázkou do jednej hodiny. Ale perfektne zafixuje make-up, predĺži jeho životnosť a tvár je po ňom zamatovo jemná. Ďalším plus je, že nezvýrazňuje šupinky - aspoň mne.
Vonia tak nijako, trochu cítiť chemickú továreň. Ale nič hrozné.


Značne opotrebovaný obal :D

Čo sa týka obalu je to katastrofa. Lacný plast, ktorý nemá pevný kĺb, ale len tenký kus - zase len plastu. Vo vnútri nájdete nepoužiteľnú hubku a zrkadielko (Obal je podobný ako majú púdre od NYC).
Dostať ho v troch odtieňoch 001 Light, 002 Medium, 003 Dark. Napriek tomu, že moja pleť je svetlejšia mám stredný odtieň a k farbe pleti mi pasuje.
Krycia schopnosť tam nejaká je, ale je nízka a jemne pleť zjednotí.




A teraz swatches... Síce len na ruke, ale mala som poškrabanú ruku od vtáčích drápkov a jemne mi to zjednotilo a zakrylo škrabance.




2. Cat's Eyes Liner

Linky používam už od deviatej triedy na základnej škole. Samozrejme vtedy som ich používala trochu inak ako teraz :D Ale veľmi som si obľúbila tekuté očné linky od Rimmel. Tie mi došli, tak som skúsila niečo nové. Linku vo fixe. Páči sa mi tá strieborná potlač - dole je mačička. Len sa mi ju nepodarilo dobre odfotiť :-/




Fixa pekne padne do ruky, dobre sa drží a hrot je pevný. Nie tak pevný, aby pichal. Uvidíme, koľko toho vydrží. S fixou sa dá vykúzliť úplne tenučká, ale aj hrubá linka ;-)




Farba je čierno čierna, nezlieva a nerozpíja sa do jemných liniek na koži. Výdrž je skvelá, ale pozor na slzy, vodu a otieranie si očí. Odlíčiť teda ide výborne - netreba dvojfázový odličovač. Inak sa nerozmazáva a neopadáva.
Vôňa je ... ako tekuté dochucovadlo do polievok a omáčok :D nemôžem si pomôcť. Ale tušim všetky linky vo fixe takto smrdia :D
Tieto linky sa dajú zohnať v 4 odtieňoch - čierna, hnedá, modrá a zelená.



Takže za mňa jednoznačne áno :-) Neľutujem kúpy i keď bola na slepo. Ešte aby som nezabudla cena obidvoch produktov sa pohybuje okolo 3 €, dokonca neviem či do 3 €.

Čo Vy hovoríte na Miss Sporty?

Pekný sobotňajší deň!


8 komentárov:

  1. Momentálne nič od Miss Sporty nepoužívam, ale bola to jedna z prvých kozmetických značiek, s ktorými som začínala svoje líčiace pokusy ešte tuším na základnej škole. Mala som od nich rada také krémové očné tiene, ani neviem či ich ešte vyrábajú. Keď mám pravdu povedať, v drogérkach sa pri stojane Miss Sporty moc nezastavujem, ale asi najbližšie omrknem, že aký majú po tých rokoch sortiment :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja inak sa výhýbam tejto značke... púder mám dlho, fixu som si zadovážila nedávno...ale napríklad od Miss Sporty sa mi nepáčila ceruzka na oči, tiene ani laky moc :-/ ale fakt treba mať šťastie na nejaké kúsky. Nakupovanie to je pokus-omyl :-)

      Odstrániť
  2. na ten pudr jsem už četla pár recenzí a překvapilo mě, že byly vestrze pozivitní.. asi budu zkoušet nové pudry, už mám vyhlídnuté celkem 3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám ešte vyhliadnutý Bourjois Biodetox a možno niekedy pozriem po tom NYC a skúsim tieti sva porovnať :-) Je síce pravda, že na mastnú pleť tento púder nie je, aj keď na to primárne určený, ale na tú normálnu je to super vec :-)

      Odstrániť
  3. tu linku vo fixke, som si kupila tento týžden, tak som zvedava, inak mam od nich nejaky lka na nechty (priemer) a ceruzku na obočie a čiernu a hnedu ceruzku na oči, s tými veľká spokojnosť, výdrž je veľmi prekvapujúca

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja keď som mala ceruzku na oči tak mala nádych do tmavomodra...nebola proste pekne čierna a mne sa tuším každá ceruzka rozmaže :-/

      Odstrániť
    2. a Rimmel Scandaleyes si neskusala este? pre mna objav minuleho roka :) a pokori aj drahsie znacky

      Odstrániť
    3. neskúšala :-) ale díky za tip určite sa pozrem :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)