21. januára 2013

Kryolan Dermacolor Camouflage

AHOJTE!

Dlho som obchádzala jeden zaujímavý obchodík v Bratislave. Volá sa Koloria a je blízko centra. Nájdete tam kopec zaujímavých vecičiek pre tvorivých a kreatívnych ľudí. A dokonca aj kozmetiku.
Kozmetika značky Kryolan, ktorá je primárne určená pre profesionálne divadelné a filmové líčenie. Ehm vlastne pre každého, kto sa rozhodne si niečo kúpiť.
I ja som našla konečne svojho pravého... korektor samozrejme.

Značka Kryolan nie je tak veľmi komerčne známa. Je to nemecká značka vyrábajúca profesionálny make-up. Môžte mrknúť na oficiál stránku http://www.kryolan.com/index.php
Svoju stránku má aj bratislavská Koloria http://www.koloria.sk, no bohužiaľ tieto korektory na stránke nemajú. No každopádne v predajni sú. Tak pokiaľ budete v Bratislave určite tento obchodík nevynechajte.




Celkovo korektor to úplne nie je. Na obale sa mi píše, že je to mastný krycí make-up vhodný na citlivú pleť. No ja som ho ako make-up nikdy nepoužila, lebo by som vážne chodila ako maska :-) Možno pred kamery alebo fotoaparáty je vhodný, ale na bežné nosenie celkom nepredstaviteľné.

Na výber máte neuveriteľné množstvo odtieňov, vyberie si aj bleduľka, aj tmavšia holka. Ja mám odtieň D 2 1/2. Ako vidíte celkom zaujímavé označenie :-)


Ja som z neho nadšená, lebo zakryje prakticky všetko. Je vhodný ako pre suchú aj mastnejšiu pleť. Ja korektor používam na zakrytie kruhov pod očami a červených žiliek, ktoré mám okolo nosa. Korektor treba nakoniec aj dobre zafixovať transparentným alebo hocijakým Vašim obľúbeným púdrom, lebo má tendenciu sa mierne zanášať do liniek.
Je intenzívne pigmentovaný, stačí ho máličko a dobre sa rozotiera. Odporúčam viac prsty ako štetec. Lebo je veľmi hutný až pastovitý. Má dosť silnú parfumáciu, ktorá mi trocha vadí, našťastie ju na tvári necítiť.


Snažila som sa nejako demonštrovať silnú pigmentáciu, tak na posledom obrázku som sa snažila zakryť čiernu tekutú linku. A výsledok? Veď posúďte samé.

Dostanete ju v podstate ako náplň do nejakej palety. Len o tom som sa pozabudla informovať. Tak ju mám takto v priehľadnom plastovom obale, ktorý drží.... zatiaľ :-)

Na tej stránke Kolorie sú tie ceny trocha šalené, ale korektor stál určite do 5 €. Nechcem klamať, nepamätám si cenu - mala by som si to konečne začať zapisovať :D

Určite ešte do tohto obchodíku zavítam, možno aj pre niečo iné ako pre kozmetiku :-) Lebo každý si tam nájde niečo, čo ho bude zaujímať :-)
Poznáte Kryolan? Vyskúšali ste už niečo od Kryolan?


Prajem pekný večer!



10 komentárov:

  1. no, takže nabudúce, keď tam pôjdem na koráliky, tak si skúsim na toto spomenúť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to určite neprehliadneš :-) majú to hneď pri vstupe do obchodíka :-)

      Odstrániť
  2. O tomto som už niekde čítala, keď sa tam raz dostanem, tak si ho určite kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ak je to ten obchd co myslim,bola som tam pred 7 rokmi,mam jeden tien Kryolan,je to fakt profesionalna znacka,chodievali sme tam zo skoly,ked som chodila za kozmeticku,uz aj vtedy tam bolo milion prkotin :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no super už viem čo cez víkend okrem blogoviania ... strašne dlho tu v Ba hľadám poriadnú galaterku a táto mi bola poradená, no nevedela som že tam majú aj filmmové líčidla .... occch ... vďaka za info :)
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dnes som tam bola ... akože alenka v krajine zazrakov je nič oproti mne :D som im aj vravela že nebyť tvojej stranky ani neviem aký raj je tu v Ba :) och

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám ich opozeraných z internetu (ich e-shop) a teda túžim po veľa produktoch =D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)