20. januára 2013

Himalaya Neem & Almond ochranné telové mlieko

AHOJ!!

Tak konečne mám voľnejšie tempo, čo sa týka skúšok, no stres je v podstate stále rovnaký. Od dnes budem konečne prispievať s nejakou pravidelnosťou.
Čo sa mi také prihodilo poslednou dobou... no pristihla ma dobré aj zlé správy. Dala som sa ostrihať a robím veci, ktoré by som za normálnych okolností asi nerobila - napr. som sa zúčastnila autoslalomu, kde kamarát pretekal a sedela som s ním v aute :-). V tomto počasí si viete predstaviť ako sa jazdilo. Drift sem- drift tam. Asi si konečne začínam užívať život, len iným spôsobom a som rada za niektorých ľudí, ktorými sa momentálne obklopujem.

No to by asi stačilo k mojim novinkám... verím, že nie každého to baví čítať. Tak prejdem k recenzii, ktorú ani neviem prečo som takto odložila. Ale šťastie mi teraz tak neprialo.
Budem sa venovať ochrannému telovému mlieku od Himalaya Herbals. Telové mlieko mi bolo poskytnuté na zrecenzovanie od http://www.mojahimalaya.sk/





Telové mlieko má stredne hustú konzistenciu. Nie je hutné ani riedke. Krásne vonia po mandliach, cítiť je i Neem, ktoré sa tam nachádza. Je vhodné pre všetky typy pokožky.
Obsahuje prírodné výťažky ako: slnečnicový olej, mandľový olej, nimbový olej, olej zo semien rastliny Mahua a tekvicový olej. Okrem týchto vyživujúcich olejov obsahuje silikón a parabény. Vďaka silikónu ostane pokožka veľmi jemná.



Mlieko sa veľmi dobre rozotiera, veľmi dobre vstrebáva a nezanecháva pokožku mastnú. Jediné, čo som si všimla, že tá vôňa telového mlieka sa vie "pobiť" s inými vôňami. Stáva sa mi že po kúpeli alebo sprche, keď použijem obľúbený sprchový gél, sa tieto dve vône zmiešajú. Nie vždy je to najpríjemnejšie. Ale záleží od parfumácie toho sprcháču.
Je to len malá vada na kráse, ktorá aj tak netrvá dlho.Vôňa tak či tak vyprchá.



Telové mlieko hodnotím pozitívne, vďaka schopnosti rýchleho vstrebávania. Pokožka po nanesení je veľmi jemná, hydratovaná. Či je ochranné, to neviem posúdiť. Každopádne ho môžem odporúčať - je hypoalergénne, dermatologicky testované a netestované na zvieratkách. Toto telové mlieko nenájdete v DM-kách, ale zakúpite ho na stránkach http://www.mojahimalaya.sk/product/51-ochranne-telove-mlieko-mandla-neem.


Máte skúsenosti s telovými produktami Himalaya Herbals? Ako ste s nimi spokojné?
Pekný večer!



2 komentáre:

  1. nejako som nevenovala pozornosť produktom tejto značky, ale odkedy som si kúpila marhulový pleťový peeling, určite si od nich zaobstarám aj niečo iné, napr. aj toto telové mlieko :) super
    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby som ti mala odporučiť ešte jednu super vec od Himalaya Herbals tak určite sa pozri na Neem masku :-) písala som na ňu ja aj mnohé blogerky recenziu, tak keď chceš pozri :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)