16. januára 2013

Gosh Make a clean start 2-in-1 cleanser

AHOJTE!

Na Facebook som minulý týždeň avizovala, že mi prišiel oneskorený vianočný darček od Gosh. Samozrejme ma veľmi potešil. Tentokrát sa Gosh venuje bázam a pleťovej línii. Ten, kto Gosh veľmi nepozná, tak okrem skvelej dekoratívnej kozmetiky majú aj vône, pleťovú a vlasovú starostlivosť.


Dnes Vám predstavím čistiace pleťové mlieko - Make a clean start 2-in-1 cleanser.  Možno Vás prekvapí prvá vec, že je to čistidlo, pri ktorom netreba vodu... ale o tom potom...

Balenie je z plastu a produkt sa dávkuje pumpičkou. Milujem dávkovanie pumpičkou, je to najhygienickejší spôsob ako dostať produkt von. Okrem toho aj veľmi presný.

Mlieko je určené na použitie ráno a večer na dočistenie a tonizáciu pleti. Síce je to mlieko, ale má konzistenciu riedkej emulzie, ktorá je mliečne zafarbená. Má veľmi jemnú a príjemnú vôňu, ktorá mi niečo strašne pripomína, ale ešte som nezistila čo.
Aplikuje sa úplne jednoducho - potrebné množstvo mlieka nanesiete čistými rukami, jemne prstami zapracujete do pleti a nakoniec len zotriete vatovým tampónom alebo papierovou obrúskou. Netreba vodu. Pre mňa je to teraz počas skúšok zázrak. Šetrí to čas a prispieva k mojej lenivosti :D





Používanie odporúčam následovne:
- najprv pleť kompletne zbavte make-upu napríklad dvojfázovým odličovačom alebo micelárnou vodou
- použite toto mlieko, ktoré pleť dokonale dočistí a osvieži
- aplikujte svoj obľúbený pleťový krém ( na deň/ na noc)

Ide to aj s vynechaním prvého kroku ( ráno), ale asi väčšina z nás chce zaľahnúť do postele s čistou tvárou.

Je vhodné pre všetky typy pleti. Po aplikácii a zotretí mlieka pleť vôbec nepne, je osviežená, jemne vyhladená a póry zľahka tiež vyčistené. Moja suchá pleť dokonca vydržala aj bez krému a nebola napnutá. Holky, čo máte mastnejšiu pleť odporúčam po zotretí mlieka nechať zbytky najprv pekne vsiaknuť a potom dať krém, ale nejaký veľmi ľahký.

Obsahuje vitamín E a allantoin , ktoré chránia pleť pred voľnými radikálmi a predčasným starnutím. Ďalej panthenol, ureu, sójový proteín a extrakt zo špargle. 
Ja som si mlieko veľmi obľúbila, hlavne komfortnou aplikáciou a výsledkom.

Zakúpite v sietiach Fann parfumérií teraz s 25% zľavou na všetky produkty pleťovej línie a báz ;-)


Želám krásny zbytok dňa!



2 komentáre:

  1. V poslednej dobe sa mi Gosh páči čím ďalej tým viac. Ďalšia vec čo vyzerá super. Moja peňaženka nebude moc rada :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka spolupráci s nimi, môžem Gosh len odporúčať. Zatiaľ sa nenašlo nič, čo by ma vyslovene sklamalo. Takže ma od nich láka veľa vecí, teraz napr rozmýšľam nad púdrom :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)