3. januára 2013

Fräulein 3°8 183 Super color ranger eyeshadow palette

AHOJTE!


Nejako z čítaní blogov viem, že veľa dievčat sa pýta na paletky. Ku mne sa dostala od Fräulein 3°8 a veľmi rada Vám ju postupne podrobne predstavím.
Ako prvé by som uviedla, že je z nemeckého oficiálneho e-shopu www.fraulein38.com
Majú veľký výber dekoratívnej kozmetiky, štetcov a pomôcok na nail art. Oplatí sa túto kozmetiku objednávať priamo z Nemecka, lebo ako som pozerala slovenské e-shopy alebo mimibazar, častokrát bola ceny vyššia. A to aj po zaplatení poštovného, ktoré je na nemeckej stránke len 2€. Jediné mínus je len čakanie na tovar a platba cez paypal. Ale tí, čo majú paypal, tak ani to nie je problém.
Paletka prežila aj náročné cestovanie a bola poctivo zabalená v niekoľkých vrstvách bublinkovej fólie.




Celá paleta bola zabalená do peknej krabičky, ktorá bola tiež vystlaná bublinkovou fóliou. Ako vidno z obrázka, celé púzdro obsahuje tri palety, ktoré tvoria poschodia. Na dvoch sú tiene a na tretej lícenky, bronzery a rozjasňovače.
Čo sa týka toho obalu/púzdra, v ktorej sú jednotlivé palety, je z lacného plastu. Ale osobne ma viac zaujíma obsah ako obal. A pri normálnom zaobchádzaní sa mu určite nič nestane.
Každá paleta bola zvlášť zabalená v ochranej fólií a po odstránení fólie bola na každej paletke položená ešte jedna priesvitná fólia :-) dúfam, že viete, čo myslím...




Pigmentácia klesá smerom k bledším farbičkám. Ale to som čakala. No aj napriek tomu majú všetky skvelú pigmentáciu. Sú veľmi jemne namleté a maslovité. Len škoda toho väčšieho prášenia.
Sú úplne bez parfumácie, takže by nemali robiť problém aj citlivým očiam.
V palete sú ako matné, tak perleťové a veľmi lesklé tiene a mramorové. Myslím, že tie lesklejšie majú najlepšiu pigmentáciu :-) ale dosť záleží od kusu. Výdrž je priemerná, s bázou držia ako prikované.
Keby som ich mala porovnať s Elf paletou, na ktorú som robila tiež recenziu, tak táto je o 100% lepšia.

Začnem najprv tou paletkou na tvár ;-)
Je určená na kontúrovanie a zvýraznenie lícnych kostí a iných častí tváre. Nájdete tu odtiene ružovej, hnedej a oranžovej, ktoré sú matnú alebo trblietavé. Pigmentácia platí ako som zmieňovala vyššie, najlepšie pigmentované sú tie trblietavé a tmavé farby.



Bolo dosť ťažké autenticky odfotiť farby, ale táto je azda najlepšia zo všetkých. Škoda, že deň je stále taký krátky. Prvý a druhý rad tvoria lícenky, tá hnedá v druhom rade a tá pod ňou skorej ako bronzer a na kontúry. A tretí rad ako rozjasňovače.
Urobila som aj swatche pre predstavu, podľa radu.

1. rad


2. rad


3. rad

Kvalitu očných tieňov som už popísala, swatche som neurobila so všetkými, ale vybrala som len pár adeptov, ktoré som naniesla na ruku bez bázy.




A moje posledné líčenie bolo už za použití tejto paletky ;-) S paletkou som veľmi veľmi spokojná a odporúčam ju každej dáme, ktorá sa rada prikrášľuje :-)

Ak máte náhodou akékoľvek otázky, tak sa nebojte spýtať, rada odpoviem :-) Napríklad či som nezabudla niečo napísať a tak :-)

Tak pekný večer !


6 komentárov:

  1. Tá paleta líceniek je krásna! Aj tiene... ja som spravila chybu, že keď som si objednávala moju 120 kusovú paletu tieňov z mimibazaru za nejakých 20 €, tak som ešte nepoznala ani zoevu ani túto značku.. Tá moja teda nie je práve najkvalitnejšia, hlavne pigmentácia je u väčšiny tieňov slabá :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj táto stála 19,90 + 2 poštovné... a myslím, že cena je fajn, keď tam sú tie lícenky :-) páčia sa mi na tej stránke aj tie sady so štetcami alebo krémové očné linky :-)

      Odstrániť
  2. Mňa tieto veľké paletky vždy lákali, ale viem, že by som ich rozhodne nespotrebovala. Oči si líčim, ale mnohé farby sú podľa mňa skôr len na špeciálne príležitosti alebo na experimentovanie. Inak paletka ako taká je krásna :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dlho som chodila na ich stránky, zvažovala, či z oficiálnej stránky, alebo radšej z mimibazáru predraženú, ale bez jazykovej bariéry :-) googlila som dovtedy, kým som nenarazila na Zoevu. v tom okamihu som sa vedela, odkiaľ objednám a drží ma to dodnes :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som rozmýšľala nad Zoevou a Fraulein a nakoniec vyhrala Fraulein.. ja si aj tak myslí, že je to na jedno kopýtko :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)