2. januára 2013

Extravaganza

AHOJ!

Toto líčenie vzniklo počas nedeľného večera a keďže ma premohla lemora, tak ho zverejňujem až teraz. Paradoxne prvý deň, kedy ma okupujú učebnice, skriptá a poznámky. Takto si budem spestrovať učiace chvíle :-)

Či sa ku kukadlám hodí aj názov, posúďte samé. Ale celkom som sa natrápila s hornou linkou. Asi je čas na nové tekuté/gélové linky.




Tieto nenositeľné kúsky ma začali veľmi baviť, jediný problém vidím v mojej nekreativite. Som úplne bez nápadov, ale keď ma osvieti, tak možno vznikne niečo pekné :-)

Tak snáď sa Vám tento výtvor páči a dajte vedieť, či by ste uvítali aj iné podobné šialené kreácie :-)

Tak pekný zbytok dňa!


8 komentárov:

  1. Supeeeer! Takéto rob stále, podarilo sa ti to :) Ja keby mám čas, tak nič iné nerobím, len takéto líčenia vymýšľam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem :-) no veď čas na to treba :D

      Odstrániť
  2. ja som za farebné kombinácie, ja som taký farebný človek :-D aj keď teda priznávam sa, že odkedy som dostala UD, tak som sa farebných tieňov nedotkla :-o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D hej Suzi viem... keby som mala Naked tiež by som bola na tom rovnako :D

      Odstrániť
  3. Aj ja som už musela začať s učením :(( Líčenie je síce extravagantné, ale veľmi pekné. Myslím si, že by kľudne bolo, hlavne pre tie odvážnejšie, aj nositeľné, napr. na nejakú party. Evokuje vo mne východ slnka, leto... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) hej je také teplé letné :-)

      Odstrániť
  4. Jééj, krása.
    Čo sú to za tiene? Taká pigmentácia sa len tak nevidí... :D

    http://nochokestroke.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je paletka od Fraulein 38.. aj na ňu bude podrobná recenzia :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)