13. januára 2013

Essence rozjasňujúca báza pod make-up

AHOJTE!

Tak konečne mám nejaký čas, tak Vám prinášam ďalšiu recenziu na "bázu". Prečo som použila tie uvodzovky, zistíte ďalej.

Samotný obal je taký sympatický, dievčenský. Aplikuje sa pomocou pumpičky, ktorá je inak mizerná. Nedá sa z nej vytlačiť potrebné množstvo. Mne sa väčšinou podarí vytlačiť viac ako potrebujem.
Taktiež, keď už máte asi polku balenia, musíte obsah vytlačiť k pumpičke, inak budete stláčať pumpičku do prázdna a dostanete len vzduch.



Má to byť báza po make-up. Väčšina báz sa cenovo pohybuje okolo 10€. Môžete tipovať, koľko stála tá od Essence. Rozhodne je to nižšia cenová kategória. Ja nejako nepodporujem pravidlo drahšie=lepšie, ale v tomto prípade to asi tak bude.

Báza má veľmi peknú farbu - jemnú ružovú s trblietkami, ktorá však neovplyvňuje Vašu prirodzenú farbu tváre alebo make-upu. Vôňa je chemická a nedá sa nijako charakterizovať. Konzistencia je krémová.
Nanáša sa dobre prstami aj štetcom, ALE.... 


1. Trblietky zaistia, že budete vyzerať ako diskoguľa - totálne nevhodné pre mastnú a problematickú pleť.

2. Pleť nezjemňuje.
3. Nanášanie make-upu neuľahčuje.
4. Nevypĺňa jemné linky/vrásky alebo póry.
5. Zvýrazňuje nedokonalosti.




Keďže báza nespĺňa požiadavky bázy, má trblietky a ja nie som zástanca toho, že kúpim, nepáči sa mi, vyhodím, tak používam bázu ako rozjasňovač. I tak má svoje muchy - horšia výdrž.
Preto báza odo mňa dostáva hodnosť - rozjasňovač pre začiatočníčky. Ak chcete začať používať rozjasňovač a nie ste si isté ako by to na Vašej pleti vyzeralo, môžte ísť do tohto produktu. Myslím, že aj keby ste boli sklamané, tak nebudete toľko ľutovať nad vyhodenými peniazmi.


Cena sa pohybuje okolo 4€, mám ju už dlho tak si presne nepamätám cenu.

Akú bázu používate? Používate rozjasňovače, aké?
Krásny večer!




6 komentárov:

  1. Ja mám doma bázu od Catrice a primer od Rimmel, obe sú fajn, ale zároveň dosť rozdielne. Catrice je totálna kópia Loreal Studio Secrets bázy.
    Robila som na ňu recenziu:

    http://nochokestroke.blogspot.sk/2012/07/catrice-prime-and-fine-smoothing.html

    Rimmel, hold... treba vyskúšať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Loreal primer som skúšala zo vzorky a tiež fajn :-) ale preferujem tekutejšie bázy :-) Rimmel som neskúšala

      Odstrániť
  2. Momentálne používam bázu od Rimmelu (Fix and perfect pro) a som celkom spokojná lebo na mojej pleti spĺňa to čo sľubuje. Ako tak čítam alebo pozerám recenzie, tak kozmetika Essence nie je dvakrát kvalitná záležitosť. Mala som od nich len očné tiene, ale mne nevyhovovali, že vôbec. Mala som pocit, že viac tieňov bolo pod okom ako na oku a mali na mňa príliš veľa trblietok. Bolo to síce dávnejšie, ale aj tak sa zatiaľ do kúpy produktov od nich moc nehrniem. Som zástanca toho, že radšej trošku drahšie, ale nech to plní funkciu akú má. Je super, že si taká kreatívna a našla si ďalšie využitie pre tú "bázu", ale keď kupujem bázu, znamená, že chcem bázu a nie rozjasňovač.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja teda od Essence mám pár výrobkov, všeobecne sa Essence snažím vyhýbať po tých zlých skúsenostiach, ale myslím, že pre malé slečny je to primeraná kozmetika :-)

      Odstrániť
  3. ja som si ju na základe rôznych recenzií kupovala práve na f-ciu rozjasňovača, ale použila som ju max. 3x. inak používam bázy (nečakane :-o)) "goshácke".

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som mala bázu od Dermacolu, potom nič a teraz mi prišiel ten Gosh v pravú chvíľu, lebo som si chcela niečo aké zadovážiť :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)