4. januára 2013

Ako som bola zlanárená natočiť klip

AHOJTE!

Takto na rýchlo ešte... nebudem písať o kozmetike, ale chcela by som Vám predstaviť svojich kamarátov, ktorí sú zohratí už 5 rokov a dobre im to "hobluje".
Volajú s TNT a pochádzajú zo Skalice. Určite si pozrite ich prvý videoklip, v ktorom hrajem aj ja :-)... nestranne povedané, keď som uvidela ten videoklip hotový prvýkrát, skoro som sa posr.. pocikala od smiechu :D

Schválne či ma tam spoznáte :-)


Celý klip je vlastne o človeku, ktorý vlastne aj hraje hlavnú rolu. Hovorme mu Kožkar. Tak pozorne počúvajte a pozerajte. Klip sa natáčal posledný najteplejší deň minulého roku v októbri. Úplne perfektne vyšlo počasie. Natáčali sme nejak od desiatej ráno do nejakej siedmej večer. Bolo to celkom vyčerpávajúce. Ale výsledok myslím, že stojí za to.
Chalani majú aj konto na bandzone, tak môžte mrknúť aj na iné pesničky :-) 

http://bandzone.cz/tnt



Prajem dobrú zábavu pri pozeraní klipu :-)



3 komentáre:

  1. :D moja niekdajšia punkrocková duša ožila.. zahliadla som ťa v tej krčme (či reštaurácii) a žeby aj v posteli? :) tá scéna s vínom nemám chybu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej :D dobre si uhádla... mne sa najviac páči ten atómový výbuch :D inak ja som tiež v duši všetko iné než na čo vyzerám :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)