10. januára 2013

...ach zasa skúškové...

AHOJTE!

Určite ste si všimli, že som sa dlhšie neozvala, práve mám desné obdobie skúškového.. Áno presne tak, desné.
Bohužiaľ sa teraz musím naplno venovať škole, lebo tá je teraz no. 1 :-) Tak mi držte palce!! Práve v tejto chvíli mám chuť si vytrhať vlasy. Ale tie aj tak čaká zmena, tak to nechám na kaderníčku :-)



Neviem ako ostatné baby študentky... aj Vy ste mali alebo máte toľko skúšok?? Nám dali 7 skúšok pred štátnicami ide ma zožrať. Zatiaľ je to nič moc, tak mi držte palce aj na nohách :-)
Hneď ako sa situácia zlepší, vrátim sa do starých koľají.
Zatiaľ sa majte krásne!




6 komentárov:

  1. Držím palce! Ja sa začínam pomaly učiť na maturitu.. ale veľmi pomaly :D Keby to porovnáš so skúškovým na VŠ... tak je maturita oproti tomu ľahká? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no je to niečo podobné, ale niektoré veci Ťa budú baviť, niektoré nie - a to je horšie. Záleží či Ti sadnú otázky a aký je skúšajúci.

      Odstrániť
  2. Viem o čom hovoríš. Aj ja som už úplne znechutená. Našťastie mi ostáva už len 1 skúška lebo nejaké boli aj v decembri. Po skúške, ale budem musieť naplno nabehnúť na diplomovku, čiže už teraz sa "teším". Držím palce a želám pevné nervy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem moc :-) ja toho mám bohužiaľ veľmi veľa..

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)