25. decembra 2012

Vianoce :-)

AHOJTE!!

Tak ako sviatkujete? Ja som si ako-tak oddýchla, ešte si dám 2 dni na regeneráciu a pustím sa do učenia. Je toho tento semester strašne veľa. Normálne mám obavy ako sa to všetko skončí.
Aby som nehovorila o tom, čo bude, ale čo bolo. Samozrejme včerajšie prípravy štedrovečerného stola sa neminuli bez újmy. Kapor to samozrejme neprežil, ale moje prsty sa stali obeťou kuchynskej linky :D Našťastie to bolo v pohode.



Stromček sme ozdobili ešte v nedeľu aj so sestrou a nesie sa do medena. Inak mávame červený, čreveno-strieborný. Každý rok si hovoríme... ten strom je z roka na rok krivší a krivší...a tých žiaroviek je strašne málo....a ako sme to mali minulý rok?



Klasika.
Rozbaľovanie darčekov je sprevádzané pohľadmi typu: A vážne ten baliaci papier nebudeš potrebovať o rok?... Vlastne moja starká všetko rozbaľuje veľmi starostlivo, veď sa ten papier bude hodiť na ďalšie Vianoce. Schválne jej o rok pod stromček kúpim 3 rule baliaceho papiera, aby jej to nebolo ľúto tak šklbať. Ja sa v tom na druhú stranu vyžívam, ale toho bordelu potom...

Paradoxne som od Ježiška nedostala takmer žiadnu kozmetiku :-) Väčšinou samé hadričky, ktoré sa vždy zídu a moja túžba po svetríkoch je na chvíľu zahnaná. Jedinú kozmetiku, čo som dostala bola od sestry a to balíček vlasovej starostlivosti :-) také veci môžem. Od krstného toaletnú vodu Beckham Intimately s telovým mliekom. Vonia vážne krásne a ešte lepšia je veľkosť - stvorená pre kabelku. A ja som si venovala od Gosh Brow Kit, skvelá vecička.

Ešte aby som nezabudla, aj ja som si spravila Vianočný Look, ktorý sa nesie v zelených farbách :-)



Tak si moji drahí užívajte zaslúžené voľno, lebo ja si ho užívam náramne :-)
Krásny deň!



5 komentárov:

  1. stromček máte veľmi pekný a líčenie sa mi moc páči, hlavne tá linka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som tiež v podstate kozmetiku nedostala,ale však nevadí. To sú veci čo si kupujem bežne cez rok. Žiaroviek na stromčeku vyzerá celkom dosť a aj tu jeho krivosť akosi nevidím :D Tiež som chcela medené ozdoby, ale nakoniec ma rodina prehlasovala s každoročnou klasikou: červená a zlatá. A nakoniec musím povedať, že líčenie sa ti podarilo veľmi pekné. Nepovedala by som, že zelená môže tak pekne ukázať. Ma to inšpirovalo na vyskúšanie niečoho podobného :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej hej :-) kriví je strašne moc.. len stromček je otočený a odfotený, tak aby to nebolo vidieť :D.. a ďakujem :-) keď sa dobre vyberú a nakombinujú farby, tak aj zelená je pekná na očiach :-)

      Odstrániť
  3. Ahoj, prave som si zalozila novy kozmeticky blog, budem rada ked ho navstivis :)
    Vesele Vianoce!

    http://oceanofbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)