30. decembra 2012

The Best of 2012

AHOJTE!

Po dlhšom váhaní som sa rozhodla zrekapitulovať tento rok. Síce mám blog len od konca júla, ale patrilo by sa poslednýkrát spomenúť niektorých statočných za rok 2012.

Keďže som nevyskúšala tak veľa produktov, tak si dovolím len pripomenúť moje najobľúbenejšie výrobky, ktoré by som si kúpila určite znovu :-)

Recenzie na nasledujúce výrobky boli a pokiaľ by ste ich chceli vidieť stačí kliknúť na názov konkrétnej veci ;-)

1. Bioderma Sensibio H2O
Každým ospevovaná micelárna voda, ale keby nebola vážne tak dobrá tak ju sem ani nedám. Pre mňa must have :-)




Najlepšia maska na čierne bodky za kačku :-)



Táto maska je naopak vynikajúca pre dehydrovanú a suchšiu pleť. No je dobrá aj pre mastnejšiu, lebo dehydrovaná sa nie vždy rovná suchá pleť :-)


4. Ryor - Hydratačný krém na suchú a citlivú pleť s aloe vera a UV filtrami
Je ľahký, nemastný, ale pritom veľmi dobre hydratuje :-)



5. Bourjois - 123 Perfect Foundation
Ľahký make-up so stredným krytím, ktorý má prirodzený a matný finish.



Zase Bourjois, no tento raz je to lícenka. Kto by ich nepoznal?



Túto chválim veľmi často :-) Veď presvedčte sa samé.



8. Rimmel - Lasting Finish by Kate
Pekné odtiene, dobrá pigmentácia aj výdrž.



Príjemná bodka za ťažkým dňom v podobe teplej sprchy s olejom od Baley.



10. Body Basics - Papaya & Macadamia Shimmer body cream
Telový krém sa síce svojím vzhľadom hodí na leto, ale svojím účinkami ako stvorený na zimu :-)


11. Rexona Linen Dry 
Zatiaľ najlepší antiperspirant, aký som vyskúšala. Dlho ostane Vaše podpazušie v suchu ;-)


Týchto krasavcov používam už viac ako pol roka, ale stále sa ich neviem nabažiť ;-)


13. Biora Biohar
Odporúčam každému, kto má problémy s vlasmi. Na Biohar sú veľmi dobré ohlasy a za tú cenu sa to skúsiť oplatí. Pozor však na pravidelnosť! Teraz rozmýšľam, kurnik prečo tu nemám vlastnú fotku ?!


Toto je pravdepodobne aj posledný tohtoročný článok :-) Tak Vám prajem v Novom roku veľa šťastia a zdravia. Vykročte správnou nohou!
A ešte by som Vás poprosila, keď už je koniec 2012 a je čas na ďalšie zlepšenie, bola by som rada ak mi do komentov napíšete, čo by ste rady na blogu videli, o čom by ste rady čítali, čo by som mohla vylepšiť. Veď predsa tento blog vznikol aj kvôli Vám ;-)
Krásne posledné dni v roku 2012!


5 komentárov:

  1. Zaujímavý článok :)) Zopár vecí (napr. lícenka od Bourjois, maskara od Gosh, rúže od Rimmelu...) ma lákajú a myslím, že by stáli za to vyskúšať. Čo sa týka blogu, tak neviem čo poradiť. Páči sa mi, preto som ťa začala čítať :)) Za mňa sú top recenzie. S tým prosím nekonči, to ma vždy poteší. No a už sa nám starý rok kráti, preto ti do toho nového želám len to naj, hlavne pohodu, zdravie, šťastie a veľa síl, inšpirácie a tvorivosti pri písaní pekných článkov :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozhodne odporúčam a nie sú to zase také extrémne veľké položky... možno tá lícenka, ale vydrží straašne dlho :-) Super som rada, že sa Ti páči a určite s recenziami neskončím ;-) Ďakujem pekne a podobne želám hlavne zdravíčko, šťastie a lásku, lebo bez tej by to nebolo ono ;-)

      Odstrániť
  2. smiem sa opýtať, kde nakupuješ tie himalaya herbals produkty? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No buď v DM, ale tam majú pár vecí, potom sa dá objednať cez ich stránku :-)

      Odstrániť
  3. Veľa vecí poznám a stotožňujem sa s tvojím názorom. Ešte musím vyskúšať alebo aspoň viac si prečítať o tom BIOHAR:)

    http://alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)