27. decembra 2012

Stovka s Ryorom

ZDRAVÍM!

Na FB stránkach som dopredu informovala, aké novinky sa mi namnožili za posledný mesiac. Dnešný príspevok je, dalo by sa povedať, jubilejný. A má krásne guľaté číslo - 100. Najprv si hovorím, že by som mohla napísať niečo špeciálne, ale ono každý príspevok je niečim výnimočný.

Bioderma sa mi minula, tak som chcela vyskúšať niečo nové. Počas nákupov som skočila k Rossmanovi, tieto obchodíky sú najbližšie v ČR.... bohužiaľ...  A mali tam tie najpredávanejšie výrobky od Ryoru. Keďže  ja mám suchú a citlivejšiu pleť, tak som po inej rade nesiahla. Výrobky už na prvý pohľad na mňa pôsobili veľmi sympaticky. Biely obal s prírodnými motívmi vo mne vyvolali pocit čistoty a kľudu. A potom, že obaly nepredávajú....



1. Pleťové tonikum pre suchú a citlivú pleť
Je ešte v staršom balení, keď som sa pozerala na ryorskú stránku, tak fľašky sú elegantnejšie. Ale ja mám radšej to, čo je vnútri. Prvé, keď takúto vec chytíte do ruky, tak ju ovoniate. Z vône som bola prekvapená, lebo vonia ako pánsky deodorant alebo báza od Artdeca :D Samozrejme vôňa na koži neostáva dlho.
Voda neštípe na tvári ani v očiach, dokáže jemne odlíčiť. Avšak na micelárnu vodu od Biodermy proste nemá, toto tonikum slúži ako dočisťovač. Odporúčam ho naniesť na úplne vyčistenú pleť, len na uzatvorenie pórov. Inak po nanesení tvár nepne a je osviežená. Hydratáciu je však potrebné doplniť krémom. Možno by som jej vytkla trochu náročnejšie nanášanie tonika na tampón.




Ak si všimnete, tak na hrdle má takýto "lievik", ktorý Vám občas zabezpečí, že tonikum bude inde ako na vatovom tampóne. Vďaka nemu sa tonikum aj rýchlejšie míňa.

Pokiaľ chcete pleťovú vodu, ktorá by bola všestranná, tak táto to nebude. Napriek tomu ju mám rada :-) Má 200 ml.


2. Hydratačný krém s aleo vera a UV filtrami - pre suchú a citlivú pleťStrašne sa mi na ňom páči že má dávkovač - pumpičkový aplikátor. A veľmi kvalitný. Koľko si stlačíte, toľko Vám vypadne :-) a nemusíte šahať rukami do nádobky. 




Je ho 50 ml, má peknú sviežu kvetinovú vôňu. Konzistenčne je ľahký, nemastný, ale dostatočne hydratuje. Veľké plus dávam za to, že sa veľmi ľahko vstrebáva do pokožky a jemne ju vyhladí. Dokonca sa mi zmiernili šupinky na čele. Make-up sa na ňom dobre roztiera.

Obsahuje výťažky z aloe vera a vitamín E, ktorý je dobrým antioxidantom. UV filtre sa hodia najmä cez leto.




Krém sa odporúča používať na deň, kvôli obsahu filtrov. Podla mňa sa hodí na suchú, na normálnu, ale aj mastnejšiu pleť. Ako hydratačný krém je určený asi najmä na leto, ale mne robí veľkú službu aj teraz cez zimu. Je ho 50 ml, čo je viac ako u krémov z Biodermy ( keď už sme u porovnávaní).

Ryor som si v celku obľúbila, za oba výrobky som dala 210 Kč, krém bol tuším drahší. Aj tak je cena veľmi pijateľná a naviac mi je značka sympatická tým, že je originál česká.

Poznáte Ryor? Vyskúšali ste nejaké veci od Ryoru? Ktoré výrobky by ste odporúčali?

Krásny deň!

2 komentáre:

  1. Ryor kozmetiku poznám len z počutia alebo že som o nej čítala na blogoch. Odvšadiaľ ide väčšinou len samá chvála a musím priznať, že ma láka niečo od nich vyskúšať. Krém z tvojho článku vyzerá dobre. Veľké plus je, že má pumpičkový aplikátor lebo mám pocit, že krémy, do ktorých dáva človek prsty, akoby sa po čase menila ich kvalita. Asi nemáme vždy tak čisté ruky ako si myslíme.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zabudla som napísať, že sa dá zohnať aj na Slovensku. V BA je predajňa, ktorá má všetky produkty Ryoru. Ale aj cez internet sa dá objednať :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)