28. decembra 2012

Purple smokey eyes


AHOJ!

Tak po dlhej dobe ( keď nepočítam to vianočné) opäť dávam nejaké líčenie, ktoré sa zase raz hodí na významnejšie podujatia, ale odvážne holky sa takto namaľujú treba aj na diskotéku. Je celkom jednoduché sú tam použité max. 3 tiene. Trik stojí v tom, len dobre rozotrieť čiernu farbu dostratena.



Čo som použila?
  • Alverde biela jumbo ceruzka - ako báza
  • Gosh Quatro eyeshadow - Tempting purple
  • Catrice Absolute Eye Colour - 140 The Captain of the black pearl
  • Rimmel liqiud eyeliner - black
  • Max Factor 2000 Calorie
  • Gosh Eyebrow kit



Ty brďo ako vidím, že je tu kopec vecí, na ktoré som nerobila recenziu. Vlastne na všetko okrem Alverde ceruzky :-) Nevadí, bude kopec času na nápravu ;-)
Dnes ešte chystám nejaký článok, ale najskorej bude zavesený až večer.

Zatiaľ pekný deň!


1 komentár:

  1. Aj ja sa dnes akurát chystám na fialové, tak snáď sa mi podarí :D Inak krásne mihalnice máš!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)