18. decembra 2012

Predvianočný chill

AHOJTE!!
Hovorím si, že dnes sa zaobídem bez kozmetiky a urobím len nejaký pokec post typu... Hi bro jak sa darí?...
Vianočné cukrovinky napečené? Ja sa priznám, že rada pečiem, ale jedenie toho sladkého prenechávam na ostatných členov rodiny. Takže sa toho extra veľa nenapieklo, len aby sa nepovedalo, že nemáme nič na stole pripravené :D Mrzí ma, že už nejaký rok ma opustilo čaro Vianoc.. aaaaj keď som si dnes povedala: Mám po dvoch skúškach, do konca roka nehnem prstom ( samozrejme obrazne). Tak sa možno pokúsim nejako vianočne naladiť, no nedávam tomu veľkú nádej. Každý rok zdobím medovníky a každý rok si hovorím, že začnem v októbri, aby som mohla každého obdariť nejakým perníčkom :-) Nevydalo.... :-( 





Nejako asi potrebujem zregenerovať po tom všetkom a pustím sa do niečoho iného. Samozrejme, keď som nabudená robiť niečo nové - asi si spravím novoročné predsavzatia. V takýchto veciach síce nie som dôsledná, ale je fajn sa kontrolovať a naučiť sa nejakej novej sebareflexie.
Nejako som sa zmierila s tým, že tieto sviatky strávim sama, pod stromčekom si budemspievať single bells :D, a na silvestra urobím alone party :D ( na tú nikoho nepozývam, to by stratilo svoje čaro)... asi sa na to vykašlem a pôjdem spať o deviatej. A ráno si poviem: Jak na Nový Rok, tak po celý rok. Teda toho, čo vymyslel túto frázu by som najradšej nakopala do zadku. Lebo minulý rok som ostala tiež takto na ocot.
Asi mi je súdené nešťastie vo vzťahoch všeobecne. Možno to zneje strašne pesimisticky, ale paradoxne sa na tom bavím :D
A mám ešte problém kúpiť nejaké darčeky. Keď idem do mesta, tak sa toho na mňa zo všetkých strán sype a teraz vyber si. Keby bolo v obchodoch z každého druhu tovaru 1 vec, tak nemám problém :D Ale zas to by sme boli ukrátené testovať niektoré lahôdky, však ?
Dnes som videla v obchode jednu takú špecialitku. Fľaša origoš ruskej vodky v tvare zbrane kalašnikov s rovnomenným názvom... a pozor tá cena.... 375 €. Schválne to kamarátka prerátavala a za panáka by ste dali 15 €, to je good deal že :D Samozrejme mať vysoký kapitál po kapsách, tak s darčekmi nemám problém.


(web)

Asi si začnem písať denník, lebo verím, že tieto kecy moc ľudí nečíta :-) a rozhodne by to chcelo diár na rok 2013!

Tak pekný večer, ja si idem zapáliť more sviečok, pustím film alebo fajn hudbu, niečím sa nacpem a bude mi fajn :-)





3 komentáre:

  1. ty perníčky jsou nádherné :)


    na mém blogu právě probíhá vánoční giveaway o výrobek od Lush :)

    http://www.lifestylejam.com/natalie/article/68/christmas-giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pridávam sa k Natali, tie perníčky sú krásne. A to sami páčili aj tie moje, ale po zhliadnutí tvojich sa mi páčiť prestali:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem, ale tie perníčky sa počas roka, keď boli v krabičke totálne rozpadli :-O

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)