2. decembra 2012

Pauzička


AHOJTE!

Poviem to v skratke... prechádzam dosť zlým obdobím a môj status sa z večera na večer zmenil zo zadanej na single.... aj tak tomu nechápem.


Teraz sa potrebujem len vylízať z toho bordelu, ktorý mám v hlave a nejako začať fungovať odznova. Dúfam, že pochopíte moju situáciu a ostanete mojimi vernými čitateľkami. Verím, že odmlka nebude trvať dlho. Len jednoducho potrebujem prísť na niečo nové a ešte lepšie, čo bude zapĺňať môj život.
Bohužiaľ, keď som si myslela, že som to našla, tak som to stratila.

Majte sa zatiaľ krajšie ako sa mám ja...a určite sa za krátku dobu uvidíme.


3 komentáre:

  1. Moja držím ti palce, aby si sa už čoskoro mala lepšie... :( Budem na teba myslieť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To mi je ľúto, týmto istým som si po piatich krásnych rokoch prešla ja, pred mesiacom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jo, to je zivot...verim, ze za nejaky cas sa za tym obzries a budes vediet, ze to tak malo byt :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)