10. decembra 2012

No make-up tag

Na tento tag ma označila Suzi, za čo jej pekne ďakujem.
Tie, čo ma sledujete už ste videli moje fotky bez líčenia. A keďže mi môj papúch rozbil posledné kozmetické zrkadlo, ktoré som ako tak mala a mám také obdobie, že vážne si netrúfam robiť nové fotky bez make-upu :D tak použijem staršiu. Ale aj tak si myslím, že to bude skôr na pobavenie.



Haha toto je iný naked look.... ešte aj v domácom oblečená. Inak fotka je z prvého novembrového postu, ktorý som sľúbila Suzi, že spravím zo seba Tymošenkovú.
Fotka je robená mnou - bohužiaľ, momentálne som si najbližšie ja sama ( samozrejme nepočítam teraz rodinu tá je vždy na prvom mieste).
 
A už som kdesi kedysi aj spomínala, že nemám problém behať po svete bez make-upu... aj keď je pravda, že keď som v BA alebo v škole, lepšie sa cítim keď som upravená. Lebo už z tej fotky je vidno, že sa mi oči strácajú - kor za tými okuliarmi.
Keď už upravene, tak určite musím mať upravené a zvýraznené obočie - upravené obočie robí s celkovým dojmom divy. Fuh a koho budem nominovať? Nechám to asi na tie holky, ktoré si to prečítajú a budú to chcieť spraviť :-)

Keď mám pravdu povedať, teraz sa toho na mňa dosť valí, tým myslím: škola, súkromný život, z toho vyplýva nedostatok času. A chvíľami mám chuť kopec vecí zabaliť, ale možno by som zase ľutovala niektorých činov. Avšak som si uvedomila jedno, že môj čas si zaslúži veľmi málo ľudí. Ale ako sa poznám budem stále na svete viac pre druhých ako pre seba. Potom prídu slzy....

Pekný večer!


3 komentáre:

  1. :-))) kočkáááá :-))) Tymošenko :-P teším sa, že si ho spravila.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zlatá :) ja som sa nedávno ukázala bez líčenia, tak by nemal zmysel taký tag :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)