17. decembra 2012

Himalaya Herbals Jemný odličovač očného make-upu

ČAVINY!
Ďalší výrobok zo série, ktorý mi bol poskytnutý vďaka spolupráce s Himalaya Herbals www.mojahimalaya.sk. Na ich stránke stále prebiehajú predvianočné zľavy, ktoré sa oplatia.
Dnes, ale bude rozprávať o odličovači očného make-upu. 



Vyzerá klasicky ako pleťová voda, len v menšom balení (115ml). Obal je jednoduchý plastový s klasickým dávkovaním. Samotný produkt je číry s príjemnou vôňou bez obsahu alkoholu samozrejme.
V popise na zadnej strane obalu je uvádzané, že nedráždi oči. No tu nachádzam obrovský kameň úrazu. Mne odličovač dokonale vyštípal oči a dokonca aj tvár. Je pravda, že mám citlivejšiu pokožku, ale produkt, ktorý ide na oči, by to rozhodne nemal robiť. Dohromady som mu dávala tri šance, ale jednoducho neobstál. Mala som pocit akoby som si nakvapkala šampón do očí.


Počas štípania očí som si všimla, že voda odličovala veľmi dobre. Dokonca aj vodeodolnú maskaru zvládol, ale trpieť pri každom odličovaní sa mi fakt nechce :D na to mi postačí micelárka od Biodermy alebo nejaký dvojfázový odličovač, s ktorými som fakt spokojná a rozpustia aj tie farebné linky od Gosh.
Btw na http://www.mojahimalaya.sk/product/180-jemny-odlicovac-ocneho-make-upu  najdete aj hodnotenia zákazníkov. Sú tam 2 pozitívne, tak fakt neviem, kde je chyba. A inde na nete som recenziu nenašla.

Teraz neviem či mám byť viac nasr...nahnevaná na to, že zajtra mám skúšku alebo na (ne)jemný odličovač. 
Neviem, čo viac by som k tomu mala dodať... možno ešte pár oficiálnych informácií, keby sa niekto rozhodol si tento zázrak kúpiť.
Odličovač obsahuje výťažky z uhorky a pandanusu. Je vhodná aj pre nositeľky kontaktných šošoviek. Neobsahuje syntetické farbivá a parfémy a má byť hypoalergénny a oftalmologicky testovaný.
Na odličovač je teraz zľava 20%, čo je super cena a dá sa kúpiť len na ich stránkach.

Skúšali ste tento odličovač? Mali ste skúsenosť s odličovačom, ktorý štípal v očiach?

Pekný večer!




4 komentáre:

  1. spomenula som si pri tom štípní na odličovač od Nivei a Lorealu :-/ odvtedy len dvojzložkový!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne tento istý mám, a chystám recenziu...vraj jemný...to odličovanie je utrpenie..celé oko vyštípané...:/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)