8. decembra 2012

Himalaya Herbals Intenzívne zvlhčujúce pleťové mlieko

ČAUTE!
Po nejakom čase nakoniec som sa odhodlala, že spravím ďalší článok. Tento článok vznikol vďaka spolupráce s Himalaya Herbals, ktorí mi ponúkli na testovanie tri výrobky. Momentálne na ich stránke www.mojahimalaya.sk prebiehajú predvianočné zľavy, ktoré môžete spojiť spolu s kódom, ktorý som sem dávala a stále visí na lište vľavo pod giveaway.



Z tých troch produktov Vám dnes predstavím intenzívne zvlhčujúce pleťové mlieko, ktoré som testovala viac ako 2 týždne.
Ako vidíte na obrázku, produkt má docela jednoduchý obal, ktorý je ale typický pre Himalaya Herbals. Vnútri sa ukrýva biela emulzia, ktorá má bylinkovú vôňu. Pripomína mi nejaký krém z lekárne, ale nedokážem si vybaviť spojitosť. Myslím, že vôňa je v poriadku aj keď verím, že niekomu to jednoducho voňať nebude. Práve popri opisovaní vône mi emulzia zaplnila kompletne jednu nosnú dierku, ale prežila som to bez újmy.




Emulzia je určená pre veľmi suchú až normálnu pleť najmä na takéto obdobia, kedy teplota nad nulu nevyskočí. Pre mastnú pleť by som mlieko neodporúčala, lebo samotné mlieko síce nezmastí pleť, ale vytvorí na tvári lesklý film, čo môže byť nevýhodou. Dievčatá s mastnou pleťou tento efekt moc nemajú rady a celkovo dnes letí trend mať pleť úplne matnú.

Z popisu na fľaštičke mi úplne nebolo jasné na čo je presne určené toto mlieko - či na dočistenie, tonizáciu alebo konečná hydratácia namiesto krému... No ja som z tých slov pochopila, že mliečko sa môže používať namiesto krému na tvár.
Aplikuje sa ako krém na umytú a čistú pleť 2x denne. Na to akú mávam suchú pleť je mliečko vážne intenzívne hydratujúce, eliminuje mi šupinky na čele a nose a už nepotrebujem naniesť krém na tvár :-) Okrem toho pleť dokáže aj dočistiť od zvyšného make-upu.
Toto mlieko je sezónna záležitosť, cez leto v 30-tkach je toto mlieko na zdravú pleť nepoužiteľné. Možno na nejaké suché ekzémiky by sa dalo použiť.




Čo sa týka zloženia pleťové mlieko obsahuje: aloe vera, sezamový olej, teraz prichádzajú pre mňa neznáme výťažky - sida srdcovitolistá a morena srdčitá. Zrejme ayurvedske byliny. Trošku ma prekvapil silikón ( Dimethicone) a nachádzajú sa tu aj parabény. Inak je výrobok dermatologicky testovaný, hypoalergénny a hlavne nie je testovaný na zvieratkách.
Výrobok mi nespôsoboval žiadne problémy ani alergie, tak ho rada používam. Vo všeobecnosti ho môžem odporúčať všetkým, ktorí majú problém so suchou a šupinatou pleťou.

Intenzívne zvhčujúce pleťové mlieko zakúpite len v e-shope http://mojahimalaya.sk/product/28-intenzivne-zvlhcujuce-pletove-mlieko
Bohužiaľ v DM-kách ho nemajú, ale teraz na stránkach prebiehajú až 50% zľavy aj na toto mlieko.
Pre akékoľvek otázky stačí napísať do komentu, veľmi rada na všetky zodpovedám:-)

Prajem pekný víkendový večer!




3 komentáre:

  1. ja už mám aj čistiacu penu, ešte vodu a základ mám :-) a posunula som ti "no make-up tag" :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej teraz som si všimla :-) ďakujem Suzi :-)

      Odstrániť
  2. Pěkná recenze :)

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)