28. decembra 2012

Gosh Quattro Eye Shadow

Ako som hovorila, že večer ešte bude jeden článok, tak tu je :-)
Keďže posledné dve líčenia vznikli použitím 2 Quattro tieňov od Gosh, ktoré mi boli poskytnuté na testovanie, tak som sa rozhodla, že by bolo vhodné o nich napísať.


Sú to pomerne čerstvé odtiene, ktoré sú v predaji vo Fann parfumériách od polovice novembra. Odtiene preto, lebo doteraz bolo možné kúpiť 8 farebných variácií. Tieto dve len pribudli do rodiny. Sú to konkrétne  Q 56 Green Valley a Q 57 Tempting Purple.

Čo hovoria oficiálne zdroje:


4 farebne zladené očné tiene vytvárajú nádhernú koláž a ponúkajú možnosť vytvoriť širokú škálu zaujímavých farebných kombinácií. Očné tiene využívajú najnovšiu technológiu s ultrajemnou perleťou a mikropigmentmi. Vďaka špeciálnemu zloženiu je farba pozoruhodne intenzívna a vytvára perleťový efekt. Inovačná technológia umožňuje vytvoriť matné, zamatové zakončenie s dlhodobým efektom.

Čo hovorím ja:

Tiene majú jemnú maslovitú štruktúru a takmer vôbec neprášia. Prášivosť často závisí od štetcov, aké používate. Pod prstami samozrejme neprášia. Sú dobre pigmentované a ľahko sa s nimi pracuje aj prstami, aj aplikátormi. Sú neparfumované, takže nedráždia citlivú kožu na očiach. Ako sa píše v oficiálnom popise a ako je aj vidieť na fotkách, tiene sú perleťové a vytvárajú jemný lesklý efekt.
Páčia sa mi obe farby, ale zelená mi ide viac k očiam :D Sú vhodné ako na večer aj na denné nosenie. Záleží na Vás.
Na očiach vydržia celkom obstojne pol dňa, no ak chcete aby tiene držali celý deň i noc bez bázy sa nezaobídete. Ku každému Quattro eye shadow je pribalený klasický obojstranný penový aplikátor.


Tiene boli aplikované len na kožu bez podkladu. A keďže nie som vybavená hyperkvalitným foťákom, tak všetko je fotené bleskom. Teraz cez zimu je to so svetlom bieda.
Myslím, že sú tieto farbičky celkom podarené však? :-)

A boli použité v nasledujúcich líčeniach:


Celý článok na fialové dymové líčenie nájdete TU. To zelené bolo v rámci Vianočného postu.

Páčia sa Vám tieto farby? Máte nejaké tiene od Gosh? Ste s nimi spokojné? Budem rada ak pribudne nejaké echo ;-)

Tak Vám prajem pekný zbytok večera :-)



4 komentáre:

  1. To fialove liceni je skvele moc se ti povedlo, diky za doporuceni na stiny, urcite se na ne do Fann skocim podivat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zelená, to radšej nie :) Fialová je fajn, líčenie sa mi páči :)
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)