12. decembra 2012

Gosh Matt duo eyeshadow

AHOJTE!
Na dnes mám naplánované nejaké tie očné tiene, ktoré som mala možnosť vyskúšať vďaka spolupráci s Gosh Cosmetics.


Do týchto krásavcov som sa stihla veľmi rýchlo zamilovať.

Obal tieňov je plastový, pričom vrchný diel je priehľadný s nápisom značky. Určite sa nemusíte báť, že by sa Vám v kabelke alebo taštičke samovolne otvorili, na to je tam taký zacvakávací patent, ktorý najprv musíte stlačiť. Ku každému tieňu je pribalený obojstranný penový aplikátor.



Na trhu nájdete viacero odtieňov, ktoré si môžete pozrieť TU. Tieto dva patria do novembrových noviniek a nesú názov: 007 Blue Jeans a 008 Dusty Purple.
Oba tiene sa skladajú zo svetlejšej a tmavšej farby.
Tá modrá je naozaj taká "džínová" ako napovedá názov, no ten druhý tieň je skôr staroružový až mauve by som povedala.

perfektne prigmentované a celkom ma vzal ten matný look - samozrejme v dobrom. Majú veľmi príjemnú mäkkú maslovitú štruktúru, ktorá vôbec nepráši. Dobre sa s nimi pracuje, dajú sa bezproblémovo vrstviť aj za pomoci prstov.
Vďaka svojmu vrstveniu sa dajú použiť na bežné denné nosenie, ale vyčaríte s nimi aj pekné výrazné dymové líčenie :-)
S výdržou som tiež veľmi spokojná, bez bázy vydržia v pohode toho pol dňa, no s bázou držia ako pribité celý deň. Pre dievčatá, čo majú mastné viečka, tak určite odporúčam naniesť bázu.


Nebola by recenzia recenziou ak by som neukázala "swatches" a tiene v akcii priamo na očiach. 


Na očiach je už použitá aj báza, preto tie trblietky, inak tiene sú čisto matné.


Tak to by bolo na dnes odo mňa všetko, tak si užite zbytok dnešného magického dátumu, ja si užívam večer počúvaním výbornej hudby - Queen :-)







8 komentárov:

  1. Pekná recenzia :) Súhlasím s tebou, ale tie modré som ešte nevyskúšala, takže som zvedavá... hlavne na to, ako mi pôjdu k modrým očiam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja myslím, že prefektne... Mne sa viac teda páči tá ružová na mne ako modrá :-)

      Odstrániť
  2. Jednu paletku tienov od GOSH mam a s kvalitou som velmi spokojna, paci sa mi, ze su velmi jemne a dobre sa nanasaju. Tieto nove odtiene nie su pre mna, fialovu ani modru by som si nevybrala, ale zasa, maju kopec inych na vyber v standardnej ponuke.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si tiež tieto veci od nich obľúbila, presne ako hovoríš pre mňa asi nebude moc tá modrá použiteľná, ale zase tá ružová sa mi moc páči :-)

      Odstrániť
  3. takže post o nich opäť odložím :-))) mal byť dnes (ak by som stihla) :-o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D aj ja sa snažím o nejaké odstupy.. lebo tiež ma nebaví, keď vidím na blogoch 5 rovnakých recenzií :D

      Odstrániť
  4. Ten růžově laděný odstín se mi moc líbí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa najviac páči ten ružový :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)