19. decembra 2012

Elf Mineral Booster

AHOJTE!
Okrem dua bronzer & lícenka som vzala viacero vecí. Medzi nimi bol aj minerálny make-up Mineral Booster. V podstate to bolo niečo pre mňa nové. Páčil sa mi dizajn aj to, že bol jednoducho sypký. Bolo tesne pred letom, tak som si povedala, že ho budem používať namiesto zbytočných nánosov omietky počas horúcich dní.
Je docela maličký, ale dá sa zohnať aj väčšia verzia. No mne toto stačí, keďže málokedy ostávam u toho istého.




Aplikácia je úplne jednoduchá, stačí trocha odsypať do vrchnáčiku, zobrať trochu sypkého make-upu na štetec a jemne rozprášiť na tvár kabuki štetcom alebo štetcom na púder. Balenie má však jednu muchu. Nemá žiadne krycie viečko, ktoré by zabránilo vysýpanie púdru. Ešte že to vrchné viečko tak dobre drží.


Dá sa vybrať z troch odtieňov - Small Sheer, Shimmer a Tinted. Ja mám Small Sheer. Je to podla mňa najuniverzálnejší odtieň zo všetkých troch. Sadne aj bleduľkám a je úplne matný.
Na stránkach ELfu je to pekne popísané, ale rada by som uviedla pár bodov, s ktorými nemôžem súhlasiť.
Tvrdenie, že make-up prenikne hlboko do pórov a zároveň ich sťahuje. To sa mi zdá trošku prehnané, ale je pravda, že keď. Ďalej určite nemá strednú kryciu schopnosť. Minerálny make-up dokáže zmatniť a minimálne zjednotíť pleť. Takže minerálny make-up dostáva hodnosť- fixačný transparentný púder. Tým pádom ukazovať swatch púdru je zbytočné.

Na druhú stranu zase môžem súhlasiť, že po použití budete mať matnú, hladkú pleť a púder sa dokáže prispôsobiť vášmu tónu pleti. Je použiteľný cez leto aj zimu. A odporúčam ho najmä dievčatám, ktoré majú mastnejšiu pleť.
Výdrž je priemerná, počas dňa je potrebné nos prepudrovať :-) Ja ho rada nosím skorej keď je teplejšie. Lebo moju suchú pleť teraz cez zimu mierne sťahuje. Takže za mňa ho hodnotím tak na pol, lebo minerálny make-up to jednoducho nie je.

Pekný deň!


2 komentáre:

  1. Ja som mala minerálny púder od elfu ale nejaký iný, sedel mi výborne, akurát sa mi dosť rýchlo minul :/ Takže už som viackrát neobjednala, ale nevylučujem že už nikdy..
    amethyst-fatale.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si teraz brúsim zúbky na nový púder buď od Gosh alebo od Bourjois :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)