11. decembra 2012

Diego Dalla Palma Prima Visione


ČAVINY!

Holky asi ste si všimli, že na blogoch sa to teraz hemží touto značkou. Netušila som, že sa to zmení na takú masovú propagáciu :-), ale spoluprácu s www.parfums.sk som prijala viac menej zo zvedavosti, lebo toto je u nás novinka. V Taliansku je to obľúbená značka a hovorí sa jej aj taliansky Chanel ;-)
Ponúkali mi rúž, make-up a maskaru. Prišla mi maskara :D Ako som pozerala iné babule, tak písali v podstate to isté.

Som nenormálne rozmlsaná od tej doby, čo som prvýkrát vyskúšala Catchy Eyes od Gosh a rada porovnávam. No poďme k veci.
Maskara mi prišla v papierovej krabičke a po jej otvorení sa na mňa blyšťala ONA. Keby nebola taká oblá tak by sa dala použiť ako SOS zrkadlo :D


Jednoducho obal na mňa pôsobil veľmi luxusne.

Kartáčik je šikovný - ani veľký, ani malý. Je vyrobený zo silikónu, ja tieto kartáčiky som si veľmi obľúbila. Zaujimavé je, že zúbky nie sú rovnako dlhé. Jeden rad zúbkov je dlhší a ja ho používam na finálne prečesanie rias. Dúfam, že to bude na obrázku dobre vidno :-)


"Hrebienok" na spodnej strane
Farba je pekná čierno-čierna a má krémovú konzistenciu. Myslím, že na kartáčik sa priveľa farby nenaberá, ale po aplikácii sa mi predsa len zdá, že by to mohlo byť lepšie. Predpokladám, že po nejakej dobe používania a po nejakej miere zahustenia farby tento efekt zmizne.
Už po prvej vrstve pekne riasy predĺži a vytočí. Výdrž je výborná, vydrží bez problémov úplne celý deň. Prekvapilo ma aj zloženie - mandľový olej a vosky, ktoré riasy vyživia.
A ako vždy ku koncu nejaká fotoša riasenky v akcii :-)



Dala som nakoniec len 1 vrstvu
Riasenku by som zhodnotila veľmi pozitívne. Jediné, čo by som jej vytkla je, že nanáša trochu viac produktu a trolinku zlepuje riasy, ale ako som hovorila vyššie som rozmlsaná od Gosh.
Pravdupovediac, očakávala som zázraky skrz ceny - 24 € :-). Sama by som si ju bez výborných referencíi určite nekúpila, ale som rada, že som ju mohla vyskúšať.
Na Slovensku sa dá zakúpiť na www.parfums.sk.


Poznáte Diego Dalla Palma? Vyskúšali ste niečo z tejto značky?

Prajem pekný večer :-)



9 komentárov:

  1. Na tvojich riasach vyzera fakt super, skoda ze aj ostatne dievcata sinedali tu pracu a neodfotili ju v akcii...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. momentálne ju používam viac ako bourjois queen attitude (hoci tá je super na moje biedne dolné mihalnice).. fakt zatiaľ najlepšia riasenka pre mňa je prima visione :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne sa páči :-) teraz som zistila jednu vec - vďaka tomu špéci zloženiu sú tie riasy také mäkké, zvláštne... :-)

      Odstrániť
  3. Ano, na tvojich riasach vyzera podla mna vyborne, ja som s nou tiez viac menej spokojna, vid moja recenzia, riasy mi nijako specialne nezlepuje a hlavne vyborne drzi.
    Ale povedzme si na rovinu, 24 Eur???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne s Tebou súhlasím, nehovorím, že je riasenka zlá, ale čakala som troošinku viac :-)

      Odstrániť
  4. Dobre, že si ju odfotila aj na riasach, recenzia riasenky bez takejto fotky podľa mňa nemá veľmi význam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No aj ja si myslím, že recenzia bez autentických fotiek nemá veľkú hodnotu :-)

      Odstrániť
  5. Bohužel neznám, ale na řasách vypadá skvěle:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)