23. decembra 2012

Balzámový špeciál

Áno, presne ako hovorí nadpis, rozhodla som sa predstaviť Vám svoje balzamiky, ktoré mám. Keďže je tá zima a pery potrebujú pravidelnú starostlivosť. Ale to si pekne rozpíšeme v nasledujúcich riadkoch. 



Tu sú v plnej kráse. Samozrejme vyskúšala som veľa balzamov na pery, ale tieto sú aktuálne. Tie, ktoré som vyskúšala prípadne môžem spomenúť :-)

1. Manufaktura - Zjemňujúci balzam na pery s hroznovým olejom a bambuckým maslom
Balzam je z vinnej rady o čom svedčí aj zloženie - hroznový olej. No na prvom mieste sa drží bambucké maslo. Som si všimla, že Manufaktura na ňom vo svojich výrobkoch nešetrí.
Je v klasickej tube, ktorá má 15 ml. Vyzerá, že má mliečnu farbu, ale to robí to stuhnuté bambucké maslo. Po styku s kožou (vyššou teplotou) je balzám číry a docela riedky. Takže vytvára na perách efekt lesku na pery.
A práve tá konzistencia môže robiť problém. Balzám je fajn, len mám pocit že sa veľmi zle vstrebáva a vážne pôsobí ako vyživujúci lesk na pery. No a tiež je veľmi rýchlo preč. Čo sa týka parfumácie a chuti, tak je príjemná hroznová.
Tento balzám hodnotím len polovične, lebo mi moje katastrofálne pery nenapravil. Skorej je dobrý len na udržanie vlhkosti ako prevencia. Na druhej strane pozitívne hodnotím zloženie a skackajúceho zajačika.




2. Gosh - Soft'n Shine Lip Balm
Dá sa zohnať vo viacerých odtieňoch, ja mám 33 Scarlet. Nemusíte sa báť nie je to klasický rúž, je to blazám, ktorý má veľmi jemnú pigmentáciu. Tento odtieň nemá ďaleko od prirodzenej farby pier ( aspoň tých mojich), v podstate pery len jemne zvýrazní. 

Má moderný obal, ktorý je typický pre rúže. Má ochranný faktor 15, ktorý sa hodí najmä cez letné dni.
Pery vyživý, hydratuje, ale nemôžem ho považovať za úplne typický balzám. I keď robí čo má. Musím však povedať, že je lepší ako ten od Manufaktury.





3. Neutrogena
Tento používam najradšej. Klasický vysúvací balzám s príjemnou vôňou. Má však tuhšiu konzistenciu, tak treba viackrát potrieť pery. Ale z tých všetkých balzamov, čo mám, robí najlepšiu službu. Popraskané pery vážne dokáže ošetriť, nie len obaliť filmom. Pery sú po ňom hydratované a mäkké. Tiež sa poň pekne lesknú. Takže má odo mňa jednotku :-) a má odo mňa ešte jedno plus - na prvom mieste v zložení je ricínový olej ( asi ten je taký fajn).





4. Yves Rocher - Bio balzam na pery
Toto je položka pre milovníčky prírodných a Bio vecičiek. Taktiež je veľmi dobrý. Obsahuje 99,99% ( :D) prírodných zložiek z toho 20,75% zložiek organického pôvodu. Má Ecocert certifikát ----> veľmi pekné zloženie - orieškový, sezamový a mandľový olej, kakaové maslo a výťažok z gaštanu. Zbytok sú vlastne  Naviac sa dá použiť ako jemný lesk na pery, lebo obsahuje maličké svetlo odrážajúce čiastočky. Predpokladám, že je to titanium dioxid v zložení.
Má rovnaký obal ako ten od Manufaktury. Má sladkú vôňu a chuť ešte sladšiu. Horší od Neutrogenu je možno preto, že skôr ako sa mi vstrebal do pokožky, tak som ho zjedla :D



5. Essence - Caring lipbalm
Zdá sa mi, že tento je vo viacerých variáciách. Ten môj je Dreaming. Popravde ani neviem koľko ich je. Tento používam resp. nepoužívam :D Je mi strašne nesympatický. Obalom aj vôňou. Obal mi vadí preto, lebo je nutné doňho šahať prstami. Vôňou preto, lebo voní ako tie staré zelené rúže, ktoré na perách zmenili farbu. A prečo ho vlastne mám? Lebo bol v balíčku z DM za anineviemužkoľko bodov :-) No asi si ho nechám dokiaľ sa nepokazí a nebude smrdieť ešte viac :D


Pre mňa sú balzamy nepostradateľnou súčasťou, k
or teraz na zimu. Ja ich teda musím mať vo vačku, na stolíku, v kabelke.... všade :D aby som nezabudla sa natierať.
Okrem týchto mám vyskúšané veľa balzamov od Labella :-) najviac sa mi osvedčil s medom a mliekom. Ďalším favoritom je balzam od Alverde nechtíkový :-)
Nepáčil sa mi od Garnier ten červený Repair.... a určite by ich bolo viac. Ak stavíte na klasiku typu Jelení loj, myslím, že sa tým veľa nedá pokaziť.

Ešte aby som nezabudla: 


Šťastné a Veselé Vianoce holky!! Dúfam, že ich prežívate v pokoji a  v kruhu tých najbližších ako ja :-) Samozrejme aj šťastný Nový rok, aby bol ešte lepší ako bol ten starý!! 

Dúfam, že sa Vám tu u mňa páči a teším sa na veľa ďalších príspevkov a ešte viac sa teším na Vaše reakcie, za ktoré som moc vďačná! :-)



5 komentárov:

  1. Ten od GOSH mám aj ja len v inej farbe, a používam ho skôr namiesto rúžu :) Z balzamov často používam hojivý zázrak z Oriflame, ale len doma, kvôli jeho obalu... V kabelke mám tiež balzam z Oriflame, taký vysúvací v bielom obale, vyzerá ako rúž :) A aj tebe šťastné a veselé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej samozrejme aj hojivý zázrak som skúsila aj ho mám :D ale veľmi málo ho používam... na pery mi moc nepomáha :-/

      Odstrániť
  2. mne sa ten Essence páči :-D vôbec mi nesmrdí, ešte aj jemne tuším zafarbí pery. aj je tu teraz so mnou, som si ho zobrala so sebou na cestu. a mám aj všetky vajíčka od Oriflame. prstom do týchto "kelímkových" šahať nemusím, ja používam takú malú lopatku, ktorá bola ku krému, s tým si naberám :-) v kabelke nosím Astrid (http://im9.cz/iR/importprodukt-orig/d1f/d1f2ec068da7721de50633ab8aadda69--mmf250x250.jpg), Garnier aj Labello, ktoré som mala predtým, sa môžu v mojom prípade pred ním schovať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej Astrid poznám to je tiež taká klasika... ale s tým Essence si nemôžem pomôcť :D tá špachtlička je super nápad, ale len na to domáce mazanie :-)

      Odstrániť
  3. Chtěla jsem vám říct že na blogu mám giveaway!!!
    http://thesimonablog.blogspot.cz/2012/11/vanocni-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)