13. decembra 2012

Ako Džejn dostala odvahu + jeden vylepšovák


AHOJTE!!

Názov článku asi nič nenapovedá, ale všetko sa pekne postupne dozviete :-)
Ešte dávnejšie som písala recenziu na rúž Lasting finish by Kate od Rimmel a dáko som neodolala a jedno s druhým... a mám nakoniec tri.
S prvým som bola veľmi spokojná a keď som šla na beánku, tak som potrebovala červený. A nakoniec padol za obeť aj oranžový. No bola by škoda sa na nich pozerať v tej taštičke, tak si hovorím, že by som si zimu mohla spestriť nosením výrazných rúžov. Keby mi niekto pred rokom povie, že hento budem nosiť, tak sa mu vysmejem. I keď, úprimne, nosím ich len v Bratislave, kde ma nik nepozná :D Ale to len na skúšku či náhodou po mne ľudia nezazerajú. Keď príde správny čas nahodím sa aj u nás :-)





Odtiene sú vlastne vycapené na fotke :-)
01 je krvavo červený s teplým podtónom, 05 je ružovo-malinový a 12 je oranžový rúž. Na 05 som písala recenziu už pomerne dávno. Tam som ho vychválila do nebeských výšin a poviem Vám, že ostatné nezaostávajú. Všetky vonia po višniach, majú úžasnú pigmentáciu, celkom dobrú výdrž a skvelú cenu. Je to zatiaľ asi jediný aktuálny produkt od Rimmel, ktorý mám fakt rada :-)



A teraz k tomu vylepšováku. Poznáte značku Uma cosmetics?? Ja som sa s ňou stretla nedávno v Tescu My na Kamennom námestí v Bratislave, má vlastný stojan. Hovorím si, že nepoznám, ale rada vyskúšam. Zobrala som si bázu pod rúž. Nedávala som jej nejaké extra nádeje, lebo som vážne nevedela do čoho idem.
ALE je to úplne fantastická vec, pokiaľ Vás nebaví každú hodinu pretierať pery rúžom a kontrolovať či vôbec Vám na perách niečo ostalo.

Obal aj aplikátor je rovnaký ako u väčšiny leskov na pery. Báza ma krémovú hustejšiu konzistenciu a má farbu ako korektor. Ale ako korektor použiteľný nebude, lebo by zaliezal do liniek a vrások.
Aplikuje sa rovnako ako teda ten lesk, stačí ho máličko a treba ho rozotrieť prstom. Po vsiaknutí/zaschnutí sú pery pripravené na prvú vrstvu rúžu.

Prvá vrstva sa ťažšie aplikuje, ale netreba sa toho báť. Najlepšie je ak si na pery dáte najprv kontúrku alebo obkreslíte obrysy pier štetcom na rúž. Lebo sa po tej báze môže stať, že Vám farba pier splynie s farbou tváre :-) V podstate si dáte toľko rúžu, koľko uznáte Vy za vhodné.

Použila som ten najvýraznejší rúž 01 a vyzerá to asi takto:


Keď si všimnete na vrchnej pere mi báza trochu ušla mimo. Je to trolinku piplavá robota, ale chce to len cvik a zvyk.
No a ešte priložím fotku, kde som jemne trela papierovým obrúskom po perách.




Tie "nadbytočné" vrstvy rúžu išli automaticky dolu, ale tú prvú základnú držala báza na perách. Samozrejme je to prehnané, lebo keď ste niekde v spoločnosti, netriete si len tak od nudy pusu o obrúsok :-) Ja som bázu aj tento rúž skúšala "v teréne" a obstála na výbornú. Vydržala pitie aj slzy :D ( teraz sa mi smeje).
Aby som nezabudla, pod túto bázu si určite nedávajte balzám na pery, lebo báza potom nezaschne a nebude tým pádom plniť svoj účel. Báza nejako extra nevysušuje pery i keď spočiatku môžete mať ten pocit. Pery akoby uzamkne a vlhkosť neunikne.

A ešte jedna pikoška. Schválne som túto bázu vyskúšala aj pod tiene. Síce len na ruke a na minútku, ale výsledok je celkom prekvapujúci. Použila som paletku tieňov od Catrice.




Síce som ešte neskúšala na očiach, ale počas učenia sa na skúšky bude času testovať dosť :-) A potom dám vedieť či je báza pod rúž použiteľná aj pod očné tiene.

Keby máte akékoľvek otázky, určite dajte vedieť ;-) Máte rady tie rúže od Rimmel, poznáte Uma kozmetiku?

Krásny večer :-)


8 komentárov:

  1. Mám ten červený a hoci je to krásna farba, v plnej dávke sa ho neodvážim nosiť po meste. Tiež len keď idem niekde, kde ma nikto nepozná :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám teraz najradšej ten oranžový :-)

      Odstrániť
  2. uma fakt nepoznám, ale ja som taký typ človeka, čo si večne natiera ústa čímsi, takže ja nemám problém si ten rúž aj večne kontrolovať a opravovať :D jednoducho nemám rada pocit suchších pier :) výrazné rúže mám rada, aj keď som ich už dlhšie nemala, lebo teraz sa sústredím na oči, ale v sobotu sa chystám do kina a vtedy to napravím, lebo čo bude lepšie k čiernej čipke než červené ústa? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite hej! :-) čierna a červená to je špička kombinácia :-)

      Odstrániť
  3. Uma kozmetiku poznám z Rakúska, fakt som nevedela, že sa dá zohnať aj tu :O Bázu pod rúž by som určite rada vyskúšala :) Inak čo sa týka výrazných rúžov a ich nosenia, tak tiež som s tým mávala problém, ale teraz už naberám odvahu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej v Tescu majú celý stojan..síce občas vybrakovaný a ceny sú celkom fajn :-)

      Odstrániť
  4. Ta báze vypadá jako docela super věc, ale já mám teď v zimě dost suchý a popraskaný rty, tak by to na mně asi moc pěkně nevypadalo. Ty rtěnky mají krásné barvy:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám tiež pery v mizernom stave a nič mi nepomáha, hlavne teda spodná pera je na tom zle.. ale tá báza pery aj zjemní a pery nevyzerajú tak popraskano a sucho..

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)