5. novembra 2012

Zoeva bambusové štetce

AHOJTE!

Tak ako som sľúbila, urobím prehľad a popis štetcov, ktoré mi prišli v piatok. Bola som veľmi prekvapená ako rýchlo bola objednávka vybavená a ako rýchlo mi prišli štetce. V utorok objednané, v piatok dodané aj napriek tomu, že vo štvrtok bol sviatok. Takže s internetovým obchodom veľká spokojnosť.


Samotné štetce boli pekne pozakladané v obale, okrem toho celý obal bol vložený v takomto miešku. Miešok aj obal je vyrobený z ľanu :-) Táto idea sa mi páči, takže štetce sú stvorené pre ľudí, čo preferujú Vegan "vecičky".


Rúčky štetcov sú vyrobené z bambusu, takže sú štetce veľmi ľahké. Vlákna ako jediné nie sú prírodné, ale vyrobené z tzv. taklonu. Štetiny sú úžasne jemné, hebké a na tvári nepichajú. Sú dosť husté a zatiaľ mi nevyliezla ani jedna štetinka. Vlákna a rúčku drží pokope matný hliníkový pruh. Na rúčkach štetcov nie je napísané číslo "modelu", ale názov, ktorý napovedá k čomu je štetec určený, ďalej logo Zoevy a ich "kúzelné slová": COLOR. LOVE. MAKEUP.
Každý štetec bol ešte zabalený v takom sáčiku.

Kúzelné slová sa nachádzajú na druhej strane rúčky
Postupne prejdime ku štetcom:

Powder brush

Je určený na nanášanie púdru. Má najväčšiu "hlavu", ktorá rovnomerne rozpráši púder po celej tvári. Štetiny sú zastrihnuté do guľata ako to u štetcov na púder býva.


Buffer

Má štetiny zastrihnuté vodorovne. Je určený na nanášanie minerálneho make-up. Ale je skvelý na nanášanie tekutých produktov ako je make-up. Dá sa s ním podobne pracovať ako so stipple brush-om.


Blush brush

Šikmo zostrihnuté štetiny a menšia hlava je ako stvorená na aplikáciu púdrových produktov. Na líčka, bronzer, na kontúrovanie tváre a na nanášanie púdrového rozjasňovača. 


Foundation brush

Je uzučký, hustý a do guľata zastrihnutý. Make-up nanáša rovnomerne a nerobí po tvári také "čiarky". Nanášanie make-up -u je pre mňa príjemnou záležitosťou. Plánujem tento štetec porovnať so štetcom na make-up od Gosh. Som veľmi zvedavá na výsledky :-)


Concealer brush

Štetec na aplikáciu korektoru. Je veľmi šikovný, štetec dobre aplikuje korektor pod oči aj okolo nosu. Je to vlastne zmenšenina štetca na make-up.


Shader brush

Sú dokonca dva. Jeden je väčší a druhý je menší a tenší. Obidva sú určené čisto na nanášanie očných tieňov.

Toto je ten menší (shader I), ten väčší je veľkostne rovnaký ako na korektor 
Tieto podobne troška názorne porovnám, aby ste mali predstavu, aký je medzi nimi rozdiel

Zľava do prava: foundation, concealer, shader I, shader II
Concealer a shader I, rozdiel je len v hrúbke a množstve vlákien 

Eye blender, crease brush

Tieto dva sú skvelé na zapracovávanie tieňa a vytváranie rôznych "špecialít" na očiach. Eye blender je skvelý rozmazávač a crease je možné použiť rovnako, ale svoj účel plní hlavne pri zjemňovaní prechodov. Toto budú moje najobľúbenejšie a najpoužívanejšie štetce.
Crease brush

Eye blender
























Liner brush

Určený na vytváranie rôznych liniek na očiach. Myslím, že nápomocný bude aj na vypĺňanie obočia tieňom. Má jemné a rovné štetiny, ktoré sú šikmo zastrihnuté. Aj tento štetec budem porovnávať so svojim na očne linky.



Fan brush

Tento vejárovitý štetec je pre mňa asi najnezaujímavejší zo všetkých, ale nikdy nebudem vedieť, kedy sa šikne. Používa sa na oprášenie opadnutých tieňov pod okom. Tento štetec je zo všetkých asi najredší. Vlákna má schované v priehľadnom puzdierku.


Lip brush

Má pevné štetinky, ktoré dokonalo vykreslia pery Vašim obľúbeným rúžom. Spolu sa fan brush-om má  aj tento obal na vlákna. Je dosť úzke, takže je veľmi pracné pichnúť štetec do púzdieka bez toho, aby sa nezohli štetinky.



Najviac som bola prekvapená z buffer-a ako dobre rozotiera tekutý make-up. A samozrejme z blender-a  a crease-a. Teším sa na prácu s týmito štetcami, predtým som používala každý štetec od inej značky a niektoré kúsky mi aj chýbali. Tak konečne mám svoju vlastnú prvú komplet sadu :-)

Pekný pondelkový večer

Džejn

15 komentárov:

  1. Presne ako píšeš aj pre mňa by boli najzaujímavejšie tie na blending :) Inak s tými shader sa ako pracuje? ja sa bojím či nebudú na tiene príliš také tuhé a či sa budú tiene dobre nanášať.. Tak som zvedavá, inak sa mi všetky veľmi páčia, niektoré by mi boli síce zbytočné (fan, buffer aj foundation) pretože ich už mám a som s nimi spokojná, ale takto to budem mať aspoň všetko pohromade :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. shader je úplne mäkučký a skúšala som čierny tieň s ním zapracovať a ide to dobre :-).. ja som veľmi spokojná :-)

      Odstrániť
  2. podobne bambusove eco-tools som kupila mame z ebayu, ale zial akosi nas nedostali do kolien..:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sú to moje prvé štetce, tak možno aj ja keby som skúsila zase iné, tak poviem, že tie prvé sú fajn ale toľko ma nenadchli... :-)

      Odstrániť
  3. Ja som si ich dnes tiez kupila a veeelmi sa tesim kedy ich vyskusam :) zatial sa schnu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Su uzasne.. stetce co som mala pred nimi boli raz tolko drahe a tie hodne pichali aj ked sluzbu urobili rovnaku.. tieto su jemnuckeee no radost snimi pracovat...

      Odstrániť
    2. super :-) aj mne sa moc páčia :-)

      Odstrániť
  4. Ahoj, na tvém blogu jsem dnes poprvé... jak jsem uviděla tvou titulní fotku musela jsem se pousmát..přijď na můj blog a pochopíš :D :) Přeji hodně úspěchů v blogování :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D hej mne vtedy fantázia veľmi nezapracovala :D... ďakujem podobne :-)

      Odstrániť
    2. iank dúfam, že si nemyslíš, že som to okopírovala :D hento je brutálna zhoda náhod... ono aj tak sa to chystám zmeniť, lebo hento som spravila zo začiatku len provizórne :-)

      Odstrániť
    3. ahoj poslala bi si mi link na tie štetce vobec ich tam nemozem nájsť

      Odstrániť
    4. a tieto bi som si chcela aj ja obiednať

      Odstrániť
    5. ahoj, no podľa všetkého už ich stiahli z predaja :-/

      Odstrániť
  5. škoda lebo čo sú teras títo sa mi apsolutne nepáčia

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)