19. novembra 2012

Winter Look

AHOJTE!

Po takomto bláznivom víkende som aj rada, že už je zase týždeň aj napriek škole.

Možno ste spozorovali, že na FB stránkach Gosh bol zverejnený Winter Look pre rok 2012. Samozrejme som sa nechala inšpirovať a niečo som vyskúšala aj ja. 
Základom sú jednoduché a studené farby ako na očiach aj na perách. 



Dá sa použiť len jeden odtieň alebo aj viacero studených tieňov, ktoré sa navzájom dopĺňajú. Ako som to napríklad spravila na úplne poslednom obrázku. Skombinovala som bielu, šedú a modrú ( škoda, že to na tej fotke nie je tak dobre vidieť).
Každopádne to zvládne každý :-)

Krásny pondelok!


10 komentárov:

  1. ja mám nechty z winter looku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej videla som :-) škoda že nemám žiadny taký mrazivý lak... ja mám úplne krehké nechty, tak mi dlho nevydržia v určite dĺžke. Ale rozmýšľam, že zájdem na manikúru, aby mi dali ruky a nechty do poriadku :-)

      Odstrániť
  2. tak ta linka je wow ... dodáva tomuto chladnému počasiu trošku leta :)
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá je od Gosh ;-) robila som ešte dávnejšie na ne recenzie :-)

      Odstrániť
  3. Ta linka je prekrasna,farba aj prevedenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné líčení, tyrkysová linka se mi moc líbí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je aj moja milovaná linka, tá farba je prekrásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milá Džejn, zimní líčení jsi krásně oživila tou tyrkysovou linkou. Líbí se mi moc!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)