28. novembra 2012

Vianočné priania

AHOJTE!

Slovo wishlist je mi v prípade Vianoc trošku nesympatický a vlastne všetko, čo potrebujem kupujem priebežne počas roka. Nie som ten typ, že za každú cenu niečo musím pod tým stromčekom mať. Mám rada praktické darčeky a netúžim po blbostiach. Našťastie nie sme tak majetná rodina, že by sa ma to bezprostredne týkalo :-)

Ako prvé, čo si želám bude znieť ako staré klišé, ale je to všeobecná a základná pravda. Želám si, aby celá rodina prežila ďalší rok v pokoji, v zdraví a bez veľkých starostí a problémov. Aby všetky plánované veci v živote prebiehali bez väčších obtiaží. Aby moja sestra so snúbencom čo najskorej postavili dom, aby mohli budúce Vianoce tráviť vo svojom a aby som počula džavot ich prvého dieťaťa a ja by som bola konečne tetou jupí ( sestra ma za toto odstrelí).
Alebo jednou jednoduchou vetou - aby bolo šťastie na našej strane a všetko ostatné príde samo :-)




A keďže blog píšem ja, budem teraz sobec :D. V prvom rade by som chcela byť šťastná a chcem aby sa mi darilo v škole. Samozrejme na to treba aj trochu úsilia, nie len čakať na zadku a čakať, že vec príde sama.
Keďže potrebujem vidieť na prednášky, lebo môj zrak sa stále nechce umúdriť. Tak ako prvé by som si zadovážila nový rámik a sklá. Nechcite vedieť ako som slepá, naposledy som musela škúliť na stenu, kde bola projektovaná prezentácia. Je to dosť otrava, lebo človek nemá čas pol hodiny zaostrovať :D
No teraz mám kovový rámik, ale chcela by som asi zase z nejaké tvrdeného plastu a niečo výraznejšie. Na okuliare raybanovského typu, ale asi ani nemám ksichtík a je to otrepaná záležitosť. Ako mám problém kúpiť topánky, nohavice, tak aj rámik.

Za posledný mesiac sa mi odtrhlo ucho na 2 kabelkách. To mi príde ako neskutočná bilancia. Týmto som stratila dôveru v lacných kabelkách, povedzme si na rovinu, že väčšinou je to šunt. Problém však je v tom, že ani jedna kabelka nebola kúpená u vietnamcov. Bojová úloha pre Vás: Kde kupujete kabelky? Koľko Vám vydržia?
Myslíte si, že sa oplatí si priplatiť za značku/kvalitu? Alebo tá značková vec dopadne úplne rovnako ako tá za 15-20€. Pre mňa záhada.

No okrem týchto "veľkých" vecí by som si želala teplé pyžamko a ponožky. Nejaké to spodné prádlo, lebo toho nie je nikdy dosť :-)

To je asi všetko k môjmu zoznamu aktuálnych potrebných vecí :-). Myslím, že to také hrozné nie je, ale keď si spočítate hodnoty len tých dvoch vecí, tak Vám vznikne horibilná suma. Uvidíme...

Máte nejaké špeciálne vianočné prianie? 

Krásny deň!




4 komentáre:

  1. "Neodstrelím" neboj, pekne si to napísala! Takže už by si chcela byť teta hmm... ešte si musíš chvíľočku počkať :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vies co, k tym kabelkam - nebude problem v tom, ze si do nich narvala prilis vela veci? Lebo ked kabelku dlhodobo vahovo pretazujes, jedneho pekneho dna to ucho nevydrzi...Podla mna si pri kupe treba vsimat kvalitu prevedenia, obcas len cumim, ako su usite niektore veci v obchodoch ako Mango a podobne...Z tych lacnejsich kabeliek mam dlhodobo dobre skusenosti so znackou Reserved.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo ani nie.. dokonca som ju predtým ani nenosila okolo ramena cez hlavu. Lebo to má dve ušká do ruky a potom jedno rameno okolo hlavy. A práve to dlhé sa mi utrhlo .. inak aj mňa napadlo či som ju moc nepreťažila, ale myslím že peňaženku, dáždnik a notes by mala zvládnuť každá kabelka... hej už si na to budem dávať oveľa väčší pozor a pozrem sa aj na Reserved :-) díky!

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)