11. novembra 2012

Turquoise smokey eye(s)

AHOJTE!

Konečne po náročnom víkende som mala čas a dostala som chuť na večerné smokey. Pôvodne malo byť skorej modré, ale vyšlo nakoniec temné tyrkysové.

Som bola až prekvapená ako jednoducho to s mojimi novými štetcami ide. 


Čo som použila?


  • Essence I love stage bázu
  • Elf 24K paletku - 4 tiene
  • Catrice Absolute Eye Colour - 140 The Captain of the black pearl
  • Essence gélové linky black
  • Essence ceruzka na obočie black
  • Gosh Catchy Eye maskara







Toto líčenie sa mi dosť páčilo, len si moc neviem seba predstaviť s takýmito očiskami :D... ale možno na ten plesík alebo nejakú udalosť by sa to dalo. Smokey eyes je celkom trend a pasuje úplne každej žene, dôležitý je výber odtieňov. Ja som skôr počas dňa za tie nude :-) na Halloween party som si spravila čisto čierne, ale vtedy som vlastne mohla.

Tak krásnu nedeľu prajem!
Džejn

4 komentáre:

  1. Milá Džejn, krásná očka. Tyhle metalické stíny vypadají fakt super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aké pekné trblietavé líčenie! :-) mne sa to páááči veľmi. o a áno, aj ja som začala pociťovať okamžite rozdiel, keď som začala používať ich štetce :-) sú úplne the best!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ja by som najradšej urobila aj tak matné... ale počkám si do Vianoc :-) hej robí sa s nimi jedna radosť a inak ďakujem :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)