15. novembra 2012

Tipy na vianočné darčeky

AHOJTE!

Vianoce sa nezastaviteľne blížia. Neviem ako pre Vás, ale pre mňa sú Vianoce časom stresov aj pokoja. Milujem zdobenie medovníčkov a tú vôňu po celom byte počas pečenia. Neznášam stres pred skúškami :-(. Dosť neharmonické obdobie.. paradoxne....

ALE teším sa na obdarovávanie svojich blízkych, na čas strávený s nimi, na pozeranie rozprávok, ktoré som videla aj tak asi 100x, na pojedanie ovocia a iných dobrôt....

Aj Vy mávate problém nakúpiť darčeky na Vianoce? Ono je to celkom ťažké radiť, lebo ja rada kupujem veci, ktoré buď niekto chce, potrebuje alebo sú jednoducho praktické a využiteľné. Ja najradšej každý rok dostávam takú klasiku: spodnú bielizeň, ponožky a pyžamko :D Pyžamo musí byť teplé a ponožky ešte teplejšie. Ja totiž s ponožkami spím aj keď je vonku 35-ka... Viete ako sa to hovorí: nohy v teple, ale s chladnou hlavou.

Pre pánov

Vôňou určite nič nepokazíte, na našom trhu je obrovské množstvo vôní. Od značkových po tie noname. Záleží, čo má človek rád :-) Dokonca nájdete aj rôzne darčekové balenia a kazety, ktoré sú na Vianoce veľmi praktické.


Peňaženka alebo brašňa tiež nie je na zahodenie. Ja osobne u peňaženiek preferujem kožu, lebo sa hneď nerozpadne ako syntetika. 

Dobrým darčekom je aj kozmetika, ale tou sa koľkokrát chlapom nezavďačíme. Vhodnou alternatívou je nejaký kvalitný holiaci strojček s náhradnými hlavicami, gélom na holenie a nejakou starostlivosťou po holení. Dnes je prírodná kozmetika určená aj pre pánov, tak záleží na nich, čomu dávajú prednosť.


Skvelým príkladom môže byť aj darček ako súčasť jeho koníčka :-), každého predsa niečo musí baviť. Máme tu hudobníkov: nové struny sa zídu vždy, káblik tiež, pre bubeníkov paličky alebo nová blana. Aj oblečenie sa vždy zíde - nejaký pulóvrik alebo košeľa.

Pre tých, čo už majú všetko, treba sa zamyslieť, čo by im urobilo najväčšiu radosť... možno nejaký ručne robený darček  ( to vyznelo divne) O:-) - namaľované medovníkové srdce  alebo nejakú blbosť, na ktorej sa zasmeje - zase nemyslím paštétu s otváračom na konzervy :D

Myslím, že darčeky pre dievčatá a dámy sa kupujú oveľa ľahšie. My potrebujeme stále niečo nové a to je predsa úplne jednoduchá úloha :-) Lebo existujú chlapi, ktorí chodia celoročne v jedných rifliach a podobne :D

Máte nejaké "spešl" nápady na darčeky??


5 komentárov:

  1. Obdarovat chlapy je vždy problém :) Ale asi to vyřeším parfémem (díky za tip), oblečením nebo lístkama na koncert Depeche MOde nebo Bon Jovi :)) Pěkný design stránek! Taky bych ho chtěla změnit, mám pár nápadů, ale moc nevím, jak na to :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D tiež mám ten názor... aj tie lístky na koncert je super nápad.. teraz ma napadlo ešte divadlo... ale to asi maloktorý chlap ocení.. :-) a ďakujem!

      Odstrániť
  2. fakt neviem čo tento rok s darčekmi:) ale dík za tipy!:)

    http://thedngzone.blogspot.sk/ pomôžeš s rozbehnutím blogu? budem odoberať aj ja teba:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já už mám všechny dárky nakoupené :) Je fakt, že pro chlapi se nakupuje hůř, ale když víte co má rád, nebo se během roku zmíní co by chtěl je to jednodušší :))) Fajný článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ti celkom závidím :-) ja ešte všetky nie, vždy si to nechávam na poslednú chvíľu :-/... a díky moc :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)