2. novembra 2012

SCH No. 5

AHOJTE!!

Tak som tu aj so svojím posledný príspevkom k Spektrum Challenge. Tentoraz to bude ružová, ktorú som sa snažila nejako ozvláštniť.
Nazvala by som ho asi Pink Romance, lebo ružovú si spájam s romantikou. Toto líčenie by som zaradila skôr k tým večernejším. Ale pre odvážlivky kľudne aj počas dňa :-)


Čo som použila:

  • Essence I love stage bázu
  • Elf 24K paletku
  • Gosh trio eye shadow - TR4 Metallic Rose
  • Catrice Absolute Eye Colour - 140 The Captain of the black pearl
  • Essence gélové linky black
  • Essence ceruzka na obočie black
  • Gosh Catchy Eye maskara 






Tak a teraz mi nezostáva nič iné ako vymýšľať nový challenge. Teraz sa mi však bude omnoho lepšie robiť takéto srandy, keď mi dnes prišla sada štetcov, tak sa veľmi teším na ďalšie líčenia, s ktorými sa určite podelím. Dúfam, že sa toto dnešné páčilo!

Pekný piatočný večer Vám prajem,


Džejn

8 komentárov:

  1. je to pekné, ružovo-čiernu kombináciu môžem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné líčení a moc pěkně upravené obočí! Sluší :)
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne! A aké štetce si si objednávala? :) ja sa chystám na bambusové od Zoevy tak ma to zaujíma :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)