20. novembra 2012

Rituál starostlivosti

AHOJTE!

Dnes mám úplne šialený deň, na zabitie.... neviem, akou nohou som dnes vstávala, ale asi som stonožka, lebo ani ľavá to nemohla byť.
Kvôli jednej mape som blúdila v celom Ružinove asi 4 hodiny a bezvýsledne. Som strašne zvedavá, čo má čaká zajtra.... "teším sa"....


No nič, srdiečko som si sčasti vyliala a poďme na niečo príjemnejšie. Rozhodla som sa, že Vám porozprávam o mojej pleti a ako sa o ňu starám. O mojich obľúbených produktoch, ktoré používam a o ktorých som robila aj recenzie :-) Tak sa bavte!

Typ pleti

V našej rodine to je dosť rôznorodé. Moja sestra chúďa bojuje s dosť mastnou pleťou, u mňa je to úplne naopak. Trápia ma suché líčka, T zóna je skôr normálna, ale šupinkatá.
Nikdy som netrpela výrazným akné ani počas puberty. To, že sa mi vyhodila jedna vyrážka na brade alebo na čele, bolo skôr spojené s hormonálnymi zmenami. Klasika...
Kožu na lícach nemám hladkú. Neviem to presne popísať, vyrážky ani krupička to nie je. Podľa lekárky je to vraj dedičné. No čím viac hydratujem, tým sa mi to zdá lepšie :-) 

Každý deň...

... používam pleťovú vodu a krém Sensibio od Biodermy. Pleťová voda je no. 1 a krém je super aj napriek tomu, že sa pomalšie vpíja do pokožky.
Okolie očí hydratujem očným krémom od Ziaji, ktorý nie je také agresívne k mladej pleti. Okrem toho používam aj Hydrabio "šľahačku", ktorá dokáže tie najväčšie nánosy make-upu rýchlo odstrániť a tiež hydratovať pokožku :-)




Niekoľkokrát za týždeň...

...  väčšinou podľa potreby, používam pivnú masku od Manufaktury a musím povedať, že sa teraz bez nej nezaobídem. Konečne mi make-up nezvýrazňuje šupinky na nose a čele. Túto masku odporúčam všetkými prstami na rukách a nohách :-)


Raz až dva razy do týždňa...

... zase používam obľúbenú masku od Himalaya Herbals a to Neem, ktorú som tiež vyniesla do nebies. Maska mi pekne vyzmizíkuje všetky zanesené póry a stiahne ich. Obsahuje tiež jemné čiastočky, ktoré plnia exfoliačnú funkciu.
Ďalej klasický peeling Hydrabio od Biodermy, ktorý je tiež veľmi fajn a kedysi som ho porovnávala s lacnejším peelingom od Fyta.
Samozrejme nepoužívam oba 2x do týždňa, to by som si zodrala kožu na totálku :D


Tak to je zatiaľ všetko z mojich obľúbených produktov :-) Snáď Vás dáko inšpirujem... Všetky názvy produktov, ktoré sú podčiarknuté, sú podrobne rozobraté v recenziách :-) Ostatné produkty budem dopĺňať.
Uvidíme, čo sa mi ešte dostane pod ruku a čo si obľúbim. Našťastie som zatiaľ nešliapla až tak vedľa, že by som ľutovala vecí, ktoré som si kúpila ;-)

Používate niektoré výrobky, ktoré som spomenula? Ak áno, ako ste s nimi spokojné?

Krásny večer!!


8 komentárov:

  1. Ja som vyskúšala fyto, no a.... skonšila na nohách :D
    Inak, kde všade sa dajú zohnať výrobky Manufaktura? Rada by som od nich niečo vyskúšala, ale v živote som ich nikde nevidela...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa toho odkiaľ si :-) Pokiaľ z BA tak v Tescu My na Kamennom námestí, ale celú predajňu majú v OC Central. Inak potom v ČR a niekde cez net. Manufaktura má tuším aj internetový predaj ;-)

      Odstrániť
    2. Aj v Auparku v Žiline a podľa netu aj v Auparku v Košiciach, inak bola ešte kedysi aj v Ba na letisku. Internetový obchod na Slovensku http://manufakturashop.sk/. Určite vyskúšaj je super:)

      Odstrániť
  2. sensibio rich som mala zopár vzoriek, bola som s nimi spokojná, používam aj H20 občas, ale ja už som natrvalo poznačená a asi aj "postihnutá" bio kozmetikou, najlepšie sa cítim, keď používam tú ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ako vonia tá pivná maska? viem, že po pive asi nie, lebo poznám z tej rady šampón a sprcháč. šampón úžasný, sprcháč klasika, ale bojujem s tou ťažkou vôňou =/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no neviem ako vonia sprcháč a šampón. Ale mne tá vôňa neprekáža, je sladšia a voní prírodne. Sama moc chemické vône nemám rada. Presne Ti však neviem povedať, čo je to za vôňu :-/

      Odstrániť
  4. ja uz sa na ten ocny krem tolko chystam, musim ho konecne otvorit:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)