1. novembra 2012

Prefarbená Tymošenko

AHOJTE!

Dnes to bude len rychlovka a zároveň splním sľub Suzi :-). Včera som písala, že si urobím zo seba srandu, hm keď už je ten Halloween, tak Vás vystraším .... ako úplne nenamaľovaná s okuliarmi a s účesom a la Tymošenko. Po tom ako som dala 20 cm vlasov preč, bohužiaľ, celý vrkoč mi nevyšiel omotať okolo hlavy :D tak som aspoň vyfotila tú lepšiu časť.

Postup :D : Pokiaľ by to niekoho zaujímalo, tak na účes stačí spraviť vrkoč, omotať okolo hlavy a pripnúť ho vlásenkami. Ja mám ťažké vlasy a hneď ako bol na hlave -začal padať, tak som musela rýchlo konať :-)
Tramtadadá:





Ach jaj... no nič už je to vonku :D... 

Dúfam, že ste sa aspoň pobavili :-) minimálne ako ja... Teraz budem chodiť kanálom :D tak ma ľahko spoznáte.

Pekný zvyšok dňa!!

Džejn

3 komentáre:

  1. Ďakujem! :-* Teším sa :-)pekná si aj ako Julka, aj nenamaľovaná, aj s okuliarmi, celá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je vôbec za čo!! Veď sranda predsa musí byť za každých okolností :-) jeeeej a ďakujem moc !!

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)