6. novembra 2012

Papúch

AHOJTE!

Dnes som sa zahrala s novými štetcami a farbičkami. Je síce pravda, že jedného papúcha mám doma, ale nevedela som ako nazvať toto líčenie :-) Je farebné... tak to bude papúch :D

Bohužiaľ poslednou dobou mi fantázia neprihráva príliš do kariet. Ale najlepšie nápady vznikajú náhodne, tak dúfam, že sa tieto líčenia nestanú stereotypné.

Čo som teda použila?

  • Essence I love stage bázu
  • Elf 24K paletku
  • Catrice Absolute Eye Colour - 140 The Captain of the black pearl
  • Essence gélové linky black
  • Essence ceruzka na obočie black
  • Gosh Catchy Eye maskara

Snáď sa bude páčiť!















Tak som sa pre dnešok vybláznila s farbami. Teraz ma čaká relax a zajtra kopec fyziky... "skáčem 2 metre do vzduchu"... :D
Tak Vám želám krásny večer a nech Vám týždeň rýchlo ubehne!

Džejn

13 komentárov:

  1. krása! ja mám rada farebné líčenia, farbičky sú super! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jej Suzi ďakujem, ty si moja stálica! :-)

      Odstrániť
    2. musela som si ťa hodiť aj na súkromný profil, lebo FB ukazuje príspevky na stránke ako chce a Bloglovin ma sklamal :-/ tak už snáď budem mať lepší prehľad :-)

      Odstrániť
  2. Nádherný! kéž bych tohle uměla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekné, až na tú vnútornú linku, zmenšuje ti oko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) môže byť, dala som si ju tušim prvýkrát, čo sem dávam líčenia :-) a oči mám celkovo dosť malé :-)

      Odstrániť
  4. Krásne! Páči sa mi hlavne tá kombinácia farieb na viečku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na viečku je skorej včielka ako papúch :D že :-)

      Odstrániť
  5. Názov papagáj to presne vystihuje:D a skutočne veľmi pekné!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je krásné, mně to vážně toho papouška fakt připomíná:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem, niekedy asi spravím líčenie podľa toho môjho papúcha :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)