24. novembra 2012

Neon pink & black

AHOJTE!

Dnes som nemala náladu sa rozpisovať, lebo sa rozpisujem v seminárkach, tak som skúsila byť trocha kreatívna.Vo štvrtok idem na beániu, tak som skúšala niečo výraznejšie. Keďže budem mať červené šaty, tak sa toto priveľmi hodiť nebude. Aj tak plánujem niečo jednoduché + výrazný rúž ;-)
Fotky sa mi dnes nepáčia :-/ boli zožraté tie najvýraznejšie tóny farieb.

Tak snáď sa bude páčiť aspoň trocha Vám ;-)
Produkty rozpisovať ani nebudem, lebo používam to isté. Jediná novinka je, že dnes som si vykreslila obočie tieňom a použila maskaru od Max Factoru 2000 Calorie. Ale to tak viditeľné nie je :D




Tak krásny víkendový večer!


8 komentárov:

  1. Tvé logo Ti jde krásně k očím. Fialovo-černá kombinace je fakt nádherná:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej ďakujem :-) a vidiš ani som nepostrehla, že idem do farieb blogu :-)

      Odstrániť
  2. Krasne licenie, ako vzdy ;) zavidim obocko, nie ako to moje vypelichane :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :-) no mňa trápia dlhé chĺpky na obočku. Musím zastrihávať a aj tak nedrží svoj tvar ako by som chcela..

      Odstrániť
  3. Krásne, podľa mňa tie fotky vyšli :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, no fotky nie sú samé o sebe zlé, len ma trápi, že mi foťák zožere časť farby... a potom to nemá takú hĺbku akú by to malo mať :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)