12. novembra 2012

(Ne)Kozmetické fakty o mne

AHOJTE!

Dnes som sa rozhodla urobiť zopár zaujímavostí o mne. Tak snáď to bude niekoho zaujímať :D Ani neviem, prečo ich je 9, ale tak to vyšlo. Jedenástkový tag je teraz obľúbený, ale je ho všade plno a ja som ešte takéto nerobila :-)


1. Som lenivá používať telové mlieka - možno som nenašla to svoje top, ktorému nikdy neodolám.
2. Nemám rada príliš sladké a ovocné vône, ale aj medzi nimi sa nájdu výnimky.
3. Preferujem kvalitu od kvantity.
4. Niekedy nemám chuť nič, vtedy nemám problém vyjsť na ulicu nenalíčená. Kedysi to platilo aj o          
    teplákoch :D dnes už našťastie nie.

5. Veľmi rada pozerám na youtube make-up tutorials a hovorím si: "Ako to tie baby robia ?"
6. Hnevá ma slabý výber kozmetiky na slovenskom trhu.
7. Chcela by som sa naučiť nové kozmetické fígle :-)
8. Veľmi ma baví blog, najmä tá komunita a spoznávanie nových ľudí.
9. Mojim najväčším problémom sú moje nechty, ktoré ma odmietajú poslúchať.



1. Bojím sa šoférovania. Mám veľký rešpekt pred autami.
2. V budúcnosti by som chcela byť "laboratórna krysa". Hovorí sa, že ľudia, ktorí skysli v labáku sa
    pomaly menia výzorom na hlodavce :D

3. Milujem hudbu, najmä keď nechcem počúvať vlastné myšlienky.
4. Chcem kapelu, ale žiadny chlap nechce ženu do kapely.
5. Som športový antitalent, ale rada plávam.
6. Všetky nápady si musím písať, môj mozog rád vyberá veci podľa vlastných priorít.
7. Nemám rada hádky, konflikty a všetko najradšej riešim v kľude a potichu.
8. Milujem zvieratká - jedno mi práve za hlavou preletuje a mucha to nie je.
9. Mám rada veci s veľkou výpovednou hodnotou.

V nasledujúcich dňoch asi troška zmením dizajn blogu na niečo elegantnejšie :-) Tak snáď sa mi to podarí podľa mojich predstáv a samozrejme budem dúfať, aby sa to páčilo aj Vám ;-)

3 komentáre:

  1. tak som sa dozvedela niečo navyše a teším sa na zmenu dizajnu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď to po sebe čítam :D tak vidím samé bla bla, ALE ..všade výnimky..

      Odstrániť
  2. Jsem zvědavá na nový desing, v dohledné době mě to asi taky čeká...Jinak fakta o Tobě - super (taky mám respekt z řízení a miluju zvířátka a preferuju kvalitu atd :-D)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)