26. novembra 2012

Miškina 6-ka

AHOJTE!

Dnes bude netradičný článok. Rozhodla som sa, že od svojich kamarátok vyzistím ich obľúbené, prípadne nenávidené kozmetické vecičky a podelím sa o ne s Vami. Ako prvá obeť bola Miška. Ja budem len sprostredkovateľ jej slov. Enjoy!

Mydlo Korres s granátovým jablkom

"Mám ho veľmi rada. Mydlo používam 2x do týždňa, niekedy aj viac. Prekvapujúce je, že mydlo vôbec nevysušuje, no pomáha mojej mastnej pleti. Pleť okamžite odmastí a potom pôsobí sviežo. Niekedy si ho nanesiem len lokálne a nechám pôsobiť celú noc. Dá sa zohnať v Auparku v BA."


Gliss Kur Ultimate Repair sprej

"Tento sprej mám rada, lebo hydratuje moje suché končeky, ale nezaťažuje zbytočne vlasy."
Moja poznámka: Mám vyskúšané spreje do Gliss Kur a tiež ich mám veľmi rada. Ako hovorí Miška, sprej nezaťažuje a mne sa na ňom páči, že s ním rozčešem aj dredaté zaguchlané vlasy. Vynikajúci je ako na suché aj na mokré vlasy. 



Alverde intenzívna regenerácia - šampón, balzám

"Regeneračnú radu som si obľúbila, lebo neobsahujú silikóny. Zo začiatku mi moc nevoňal, ale teraz som na tej vôni závislá. Nedám naň dopustiť, pretože po ňom už nemám drôty, ale jemné vlásky. Preto si myslím, že nebude vhodný na príliš jemné vlasy."


Catrice Photo finish make-up

"Make-up sa veľmi dobre roztiera a neobsahuje oleje. Tiež sa mi páči jeho vôňa. Výdrž a krytie je priemerné, no make-up sa prispôsobí pleti a nevyzerá na tvári ako maska. Jediné, čo by som mu vytkla je zlá pumpička. Ale za tú cenu je to odpustiteľný problém."


Zoeva 28 Nude shimmer paletka očných tieňov
"Milujem ju! Za super cenu 16, 90 € ( ešte stále je v akcii), dobre držia a neprášia. Pigmentácia je tiež veľmi dobrá a dobre sa nanášajú na oči. Len by mohli spraviť mix matných aj trblietavých tieňov. Ale celkovo som s kúpou veľmi spokojná."

A čo Miška už nikdy nekúpi?

"Už nikdy viac by som nekúpila sprej na vlasy od Shaumy, lebo vôbec nepomáhal vlasy mastnil a zlepoval."
Moja poznámka: Súhlasím aj ja som mala od Shaumy, síce to nebol z rovnakej rady, ja som mala ten ovocný. Ale účinky mal rovnaké. Mala som po ňom totálne ulepené vlasy, ktoré sa zle rozčesávali. Tento sprej som skritizovala ešte v úplných začiatkoch blogu.


Dúfam, že sa Vám tento typ článku páčil, tak dajte vedieť či má zmysel pokračovať v tomto smere.

Krásny večer!


6 komentárov:

  1. Tak tohle je zajímavý nápad - originální! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfektný nápad! Už sa teším na ďalší článok! :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super urobili ste mi dievčatá radosť :-) Najprv som aj rozmýšľala či to nie je blbosť, ale skúsila som. Tak bude kamarátka ďalej otravovať a prichystám niečo ďalšie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi by ma zaujímalo. kde sa dá kúpiť tá paletka od značky ZOEVA :) inak krásny blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-)... paletky od Zoevy sa dajú kúpiť na ich internetových stránkach www.zoeva.sk

      Odstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)