13. novembra 2012

Gosh Smokey Eyes Palette


AHOJTE!




Dnes Vám predstavím jednu z noviniek tohto mesiaca od spoločnosti GOSH, ktorá mi výrobok poskytla na zrecenzovanie. Paleta ako taká nie je novinka, ale jej obsah - farba. Na trhu nájdete teda už 4 druhy: 01 Black, 02 Brown, 03 Plum a novinka 04 Blue.

V paletke sa nachádzajú 4 odtiene jednej farby, s ktorými ide ľahko vykúzliť obľúbené smokey eyes.




Paletka je z kvalitného plastu. Pod viečkom nájdete fóliu s návodom ako vytvoríte smokey eyes. Viečko paletky sa nezatvára nejakým mechanizmom, ale len silou magnetu. To je výhoda hlavne pre dievčatá, ktoré si pestujú dlhé nechty.
Kvalita tieňov je veľmi dobrá, ich konzistencia je príjemná, zamatová, mäkká. Tiene vôbec neprášia ani s použitím najjemnejšieho štetca.


Tiene nie sú úplne matné, majú jemnú perleť, ktorá nie je nejako extra výrazná. Modrá farba sa troška nesie do šeda. V zlom svetle vyzerá vážne ako šedá. Pigmentácia je dobrá, ešte lepšia však s použitím kvalitného primeru. Tiene potom držia ako priklincované celý deň.




Paletka nie je parfumovaná a v zložení tiež nenájdete parabény, čo ocenia hlavne alergičky. 
Samozrejme mám pre Vás aj ukážku paletky v akcii :-)









Všetky výrobky zakúpite v predajniach Fann Parfumerie, za tieto 8 gramové tiene presne 11,50 €.

Prajem príjemný deň :-)



10 komentárov:

  1. MOc se mi líbí ta do hněda zbarvená paleta

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taková paletka by se mi rozhodně líbila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyhle paletky očumuju už dlouho. Ale já mám takových kouřových stínů!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja práveže paletky ani nemám :-) ale snáď som tento rok poslúchala a jednu si nájdem pod stromčekom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Paletka podle mého gusta, aspoň co se barev týče :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzerá super, akurát dnes som ju už videla vo fann :) Už sa teším, keď je tiež vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám veľmi rada tieto tiene od Catrice:
    http://nochokestroke.blogspot.sk/2012/11/catrice-smokey-eyes-set-review.html

    Nevieš náhodou, aký je ich BB krém: :D
    Inak, z GOSH kozmetiky mám pocit, že je dosť nevyvážená. Niektoré veci sú super, iné dosť o ničom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám aj tie od Catrice v čiernom prevedení, nie je zlé len sa mi moc nepáči tá čierna krémová linka alebo čo to je. Inak tiene nie sú zlé. A ich BB krém je dosť dobrý, keď ho porovnám s tými z drogérie, tak sa vlastne ani porovnať nedá. Kryje stredne a dobre hydratuje pleť :-)
      Ja som zatiaľ s výrobkami od Gosh úplne spokojná. Jediné, čo by sa im dalo vytknúť, tak je menší výber odtieňov.

      Odstrániť
  8. Tieto tiene aj vyhrali spomedzi všetkých :)

    http://staniellamypassion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)