23. novembra 2012

Gosh Boombastic XXL Volume

AHOJTE!

Ďalšou novembrovou novinkou je maskara Boombastic, ktorá mi bola poskytnutá firmou Gosh Cosmetics na zrecenzovanie. Asi pred mesiacom som hovorila o Catchy Eyes, ktorá sa stala veľmi obľúbenou a získala cenu za dizajn na Interbeauty jeseň 2012. Myslím, že ani túto neobídu slová chvály u ostatných dievčat.

Zdroj obrázku a popisu: prospekty od firmy Gosh
Oficiálny popis:

Maskara pre extra veľký objem a predĺženie rias, s ktorou budú vaše oči vyzerať jednoducho fantasticky! Dodáva jedinečný objem, pričom riasy dokonale oddeľuje, nekonečne predlžuje, nádherne tvaruje. Gigantická kefka dokáže zachytiť výdatné množstvo farby a precízne zafarbiť riasy. Ak sa vám jedná o objem, vyberte si maskaru Boombastic XXL Volume





Môj popis:
Maskara by mala byť predlžujúca, ale najmä zhusťujúca.. o čom svedčí aj dizajn a nápis na obale. Riasenka je pekne pribratá a aj kartáčik je nezvyčajne tučný, má atypický tvar, dĺžku a rozloženie štetín :-) Ale je to len o zvyku a vôbec nie je na obtiaž. Kartáčik je silikónový a ja som si silikónové kartáčiky poslednou dobou obľúbila :-)
Kartáčik naberá trochu viac farby ako by som si želala, najviac farby sa prichytí na konci. Koniec koncov to neovplyvňuje aplikáciu.

Farba maskary je čierna a má príjemnú krémovú konzistenciu. A voní... no nevoní, ale zatiaľ každá maskara mi smrdela. Riasy pekne oddelí a predĺži. Ja mám svoje riasy celkovo husté, tak neviem či mi ich aj zahustila. 


Veď posúďte sami:



Maskara vykúzli pekné riasy už pri prvej vrstve, ale ani tá druhá vrstva nie je na zahodenie a vytvorí uhrančivý pohľad. Výdrž je veľmi dobrá, nedrolí sa a nevytvára moje "obľúbené" pandie oči. 
Na záver by som len uviedla, že riasenka má objem 13 ml, trvanlivosť 6 mesiacov a k zakúpeniu je vo všetkých Fann-kách, kde majú Gosh-ácky stojan, za 10€ :-)

Aká je Vaša obľúbená maskara? Máte/mali ste/používate aj tie od Gosh?

Krásny predvíkendový deň!



5 komentárov:

  1. Já tyhle kartáčky nemusím, ale výsledek v tvém případě je bombastický! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty si z tých, ktorým by stačilo aj pol vrstvy :-o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá vážně bombasticky! Na fotce je vidět, že ti řasy úžasně prodloužila!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sakra, to jsou přímo vražedné řasy:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem :-) maskary od Gosh prekvapili :-) ale asi aj mne sa viac páči Catchy Eyes ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý milý komentár, robia mi veľkú radosť :-)